پیام شهید

این وصیت نامه ها انسان را میلرزاند و بیدار می کند امام خمینی
قسمتی از وصیتنامه رزمنده شهید مصطفی تاج الدین
عزیزان! میدانید که سخن دل را نمیتوان با قلم نگاشت، آنهم در شرایطی که خودم را در کربلای مکان و عاشورای زمان می بینیم اما چه کنم که می خواهم با شما و همه مظلومان تاریخ و مستضعفان جهان و حزب الله مظلوم درد دل کنم بناچار با قلم ناتوان و شکسته ام می نویسم باشد تا شما به کلمات من روح حیات بخشید.
برادرانم! خواهرانم! هم اکنون که دیدم وظیفه ام هست که به ندای رهبرم جواب دهم، جان بر کف جهت نابودی کفر و نفاق با سلاح آتشینم و قلب پر خروشم به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزام شدم، مطلبی چند با شما عزیزان دارم:
اول مطلبی که با شما عزیزان و بزرگان خود دارم. از حضرت علی علیه السلام است که چرا شما از شهادت میترسید مگر کودکی را سراغ دارید که از پستان مادرش بترسد؟ پس امام عزیزمان این اسطوره مقاومت را تنها نگذارید و همواره جان بر کف بفرمان این روح خدا باشید زیرا او بود که با رهبری پیامبر گونه اش مارا از ورطه هلاکت و سقوط به اوج درجه انسانیت و شرافت رسانید و همیشه خواستتان از خدای یکتا این باشد که : «خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار».
مطلب دوم اینکه امید امام و امت حضرت آیت الله العظمی منتظری و روحانیت مبارز پیرو خط امام، این مشعلداران راه حق و حقیقت و این فریاد گران سالهای خفقان همچون حضرت آیت الله طاهری که نماینده امام و امام جمعه شهرمان است از یاد نبرید و مواظب باشید با شایعه پراکنی ها، این ضد اسلامی ها، ضد قرآنی ها و این ضد روحانیت ها این عزیزان را نخواهند به کنار بزنند و مثل انقلاب مشروطه که شهید مظلوم آیت الله شیخ فضل الله نوری را کنار زدند بشود.
مطلب سوم این که ای عزیزان! امام سجاد (ع) فرمود: اگر همه مردم مشرق و مغرب بمیرند و قرآن با من باشد هیچ گاه هراسی نخواهم داشت و احساس تنهائی نخواهم کرد. شما عزیزان حزب الله مظلوم هیچ گاه احساس تنهائی نکنید گر چه سخت است به خاطر اینکه بعضی ها مانند گرگ که در لباس میش می باشند در بعضی از مساجد و بسیج ها رخنه کرده اند و ضربه های خود را می زنند، ولی چون شما عزیزان و زحمت کشان حزب الله خداوند را دارید و روحانیت پشتیبان شما است و راه حق و حقیقت و اسلام را به شما نشان می دهند نترسید که پیروزید و راه خود را ادامه دهید و این شعار را هیچ گاه از یاد نبرید و بعمل در آورید که میگوئید حزب الله میمیرد سازش نمی پذیرد. مواظب باشید دست به سازش با این سیاست بازان نزنید و همیشه زیرک و زرنگ باشید و سیاستمدار باشید نه سیاست باز. و به شما هائی که در بعضی از مساجد و بسیج ها و ارگانها رخنه کرده اید میگویم که مواظب باشید، اگر در پستهای بسیج و سپاه هم رخنه کرده باشید چون دست ولایت فقیه بر سر آنها است هر چه هم که فعالیت کنید نمی توانید به انحراف بکشید این ارگانها را.
و از شما برادران بسیج و سپاه می خواهم که مواظب باشید ارزش خود را از دست ندهید و نا آگاهانه تهمتی به کسی نزنید که فردای قیامت جلوی شما را میگیرند و این نصیحت از من کوچکتر از خودتان به شما که هر چیزی را از کسی شنیدید از او بخواهید به شما ثابت کند و کورکورانه قبول نکنید زیرا ممکن است آبروی شخصی در میان باشد و شما ترور شخصیت کنید هر چند که امام امت مان فرموده اند هر کس برای خدا بیشتر کار کند بیشتر فحش می شنود. و دیگر اینکه اگر اشتباهی کردید عیب نیست بلکه اشتباه خود را قبول نکردن و نپذیرفتن عیب است که خواست دشمنان اسلام و انقلاب این است که شما به تهمت زدن به یکدیگر و با هم درگیری ایجاد کردن مشغول باشید و آنها استفاده کنند و به اهداف خود برسند و شما را از راه اسلام و انقلاب منحرف کنند و روحانیت را کنار بزنند تا اینکه شما ارزش خود را از دست بدهید و مانند آنها در آخرت در یک جا باشید زیرا که قرآن می فرماید:
                 (سوره نساء آیه ۸۹)
یعنی منافقان و کافران به شدت آرزو می کنند که شما هم مانند آنان کافر شوید و شما را بر آنها امتیازی نباشد و همه در کفر برابر و مساوی باشید پس آنان را تا وقتی که در راه خدا هجرت نکنند بعنوان دوست نگیرید.
مطلب چهارم: سخنی با منافقان دارم و آن این است که شما چه فکر می کنید و بال و پر های امام ما را از ما میگیرید، بچه را از پستان مادرش میترسانید؟ ملت ما را از شهادت میترسانید؟ این را بدانید که با ریخته شدن خونائی همچون مطهری، مفتح، بهشتی، محمد منتظری، مدنی، دستغیب، صدوقی، اشرفی اصفهانی و امثالهم ملت ما بیدارتر می شوند و مستحکم تر بر علیه شما برمی خیزند و بیشتر عاشق شهادت می شوند این را بدانید که شهادت برای ما مانند عروسی است زیرا که مکتب ما اسلام است و به آخرت اعتقاد داریم و میدانیم که اسلام احتیاج به خون دارد .
گمان مبر که من آرام و رام میمیرم من آتشم که که عدو را بکام می گیرم
و پیام من به امت قهرمان وشهید پرور این است که در هر سنگری که هستند بر علیه کفر مبارزه را ادامه دهند و اسلحه به زمین افتاده مرا بردارند و به دشمنان اسلام بفهمانند که از کشتن ما سودی عاید آنان نخواهد شد و نخواهند توانست ما را از سنگری که برگزیده ایم یعنی پیاده کردن اسلام در تمام جهان به جای کفر یک قدم به عقب برانند…
و ای پدران و مادران! مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه ها جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا جواب مادران شهداء و زینب سلام الله علیها که تحمل هفتاد و دو تن شهید را نمود نمی توانید بدهید و ای مادران شهداء مژده باد شما را که در آخرت در مقابل فاطمه سلام الله علیها رو سفید و سر بلند خواهید بود.
و ای برادران و خواهران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمانها برای تسکین دردهاست و به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز نگذارید دشمنان بین شما تفرقه بیندازند و شما را از روحانیت متعهد و مبارز جدا کنند که اگر چنین کنند آنروز بد بختی مسلمانان و روز شادی دشمنان انقلاب و اسلام است.
و از شما جوانان عزیز می خواهم که موظب زبان خویش باشید و تهمت به کسی نزنید و موظب باشید که یک عده نا آگاه و یک عده آگاه مثل گرگانی که در پوست میش ها هستند در بین شما رخنه نکنند و شما را نسبت به اشخاص و روحانیت بد بین ننمایند همچنانکه در گذشته شاهد آن بودید که چه تهمت های ناروائی به شهید بزرگوار بهشتی مظلوم و دیگر یارانش زدند و ما موقعی به این اشتباه پی بردیم که دیگر بهشتی در میان ما نبود.
پدر و مادر عزیزم برادران و خواهران مهربانم هم چون کوه باشید و استقامت کنید و با ناملایمات زندگی دست و پنجه نرم کنید و از شما کمال تشکر را می کنم که از رفتن به جبهه جلوگیری نکردید و حتی مرا تشویق به جبهه رفتن نمودید بدانید که دنیا مزرعه ای است برای آخرت و تا میتوانید در این دنیا در راه خدا قدم بردارید و برای خدا قدم بردارید تا بتوانید از آن بذری که در دنیا کاشته اید در آخرت بهره برداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *