بسيج در كلام شهيدان


((برادران بسيجى و انجمن اسلامى, سعى كنيد خدا را هميشه و همه جا ناظر و حاضر به اعمالتان بدانيد تا سعادتمند شويد. سعى كنيد با مد نظر قرار دادن قوانين و اسلام و شرع و با اطاعت از اوامر امام عزيزمان, اين قلب تپنده امت حزب الله بتوانيد مروج و مبلغ خوبى براى اسلام عزيز در منطقه باشيد. ان شإالله))
پاسدار شهيد غلامحسين طالبى رحمت آبادى از : شهررى

((برادران بسيجى كه به حق پشتوانه انقلاب و وارثان حقيقى خون شهدا مى باشيد, بايد همگى و در همه حال به فكر تزكيه نفس خود باشيم و خودمان را بسازيم و اين نكته را بايد توجه داشته باشيد كه اين لباس جانبازى كه پوشيده اند, لباس سربازان امام زمان(عج) است و متوجه اهميت و مسووليت خطيرى كه بر دوش شما است باشيد. قدر خودتان و قدر يكديگر را بدانيد.))
پاسدار شهيد محمد رضا رمضانى از: تهران

((جبهه صحنه عاشق را و كربلا است, بسيجيان مىآيند و در خون خود مى غلتند و صحنه جنگ را رنگين مى كنند ولى راضيند به رضاى او, چرا كه حسين(ع) آن طور به اينان آموخت. در اين جهان هر چيزى بهترين دارد و مرگ نيز بهترين دارد. بهترين نوع مرگ شهادت در راه خداست.))
دانش آموز شهيد حسين ابراهيم از: تهران

((و اما برادران بسيجى كه بدون هيچ چشم داشتى شبانه روز در تلاشيد, مبادا لحظه اى نااميدى و يإس شما را در برگيرد چرا كه:
در بيابان گر به شوق كعبه خواهى زد قدم سرزنش ها گر كند خار مغيلان غم مخور
دانشجوى شهيد جمشيد ميرزايى از: ميانه

((اى بسيجيان, شما محبوب ولى الله هستيد, شما ياران روح الله هستيد. شما كوبنده عدوالله هستيد, شما حقيقت جندالله هستيد, شما تجلى حزب الله هستيد, شما خاصه اوليإ الله هستيد, و شما ايستادگان در راه خداييد. برپادارندگان عدالتيد و همان هايى كه خداوند اراده كرده انتقامش را از ستمكاران با دستانتان بگيرد.))
پاسدار شهيد روح الله شاپور صفرى از: تهران

((غيور مردان بسيج و شيعيان ايران, يك لحظه به جز اسلام و قرآن فكر نكيند و امام را تنها نگذاريد بدانيد اگر امام تنها بماند و قلبش بشكند تمام شما جوانان مسووليد. عزيزان, پاسدار ولايت فقيه باشيد تا اسلام احيإ شود تا بهتر ابرقدرتها را سركوب كنيد.))
دانش آموز شهيد ذبيح الله مرادى از: همدان

((خطاب به برادران بسيجى, برادران عزيز شما در حال حاضر دشمنان زيادى داريد و همه دشمنان سعى در كوبيدن شما دارند. شما را به خدا كارى نكنيد كه بسيج بدنام شود. اخلاق اسلامى را رعايت كنيد و براى رضاى خدا اسلحه به دست گيريد و مخاصمات را كنار بگذاريد و دست در دست هم كارى كنيد كه اين گروه به نهايت رشد خود برسد و ان شإالله بتوانيد رضاى خداوند را تحصيل كنيد.))
دانش آموز شهيد مهدى محقق امين از : قم

((اى برادران بسيج, كه در راه تداوم انقلاب اسلامى از جان و مال گذشته ايد, استغفار و دعا را از ياد نبريد كه بهترين درمان ها براى تسكين دردهاست و هميشه به ياد خدا باشيد و در راه خدا قدم برداريد و مواظب باشيد هرگز دشمنان دين بين شما تفرقه نيندازند.))
پاسدار شهيد ناصر تاجيك فر از: مشهد
پاورقي ها: