منافقين در كلام شهيدان


((اين وصيت نامه ها انسان را مى لرزاند و بيدار مى كند))
(امام خمينى1)

((همان طورى كه خود امريكا نتوانست به قول امام ((غلطى بكند)), اينها (منافقين) هم نمى توانند كارى بكنند و اگر گهگاهى بمبى مى گذارند و يا مسلمانى را به شهادت مى رسانند اين به دليل ضعف و داشتن عقده آنان است.))
(دانش آموز شهيد محمد مهديان اميرآمرى از: تهران)

((اى كاش عمرم كفاف اين را مى داد كه تمام برگ هاى سفيد دنيا را پر كنم و از جنايت هاى شما ضد انقلاب و شما منافق ها بنويسم.))
(بسيجى شهيد رضا تركمان سهرابى از: تهران )

((اين پيامم را با صداى بلند به گوش منافقان و دشمنان اسلام برسانيد كه از كورى دل خود, ما را ناآگاه مى خوانند. به آن ها بگوييد كه ما آگاهانه و بيدار و بدون هيچ جبر و زورى كه تنها بر شما وارد است در اين راه قدم نهاده ايم و خون خود ريختيم كه ناچيز بود, كه اگر هزار جان هم مى داشتيم در راه خدا و ((الله اكبر)) و ((لا اله الا الله)) و امامان ـ كه پيشرو اين راه هستند ـ نثار مى كرديم. ))
( پاسدار كميته شهيد محمد جواد ميرى از: بروجرد )

((اين پيام و سفارش را با صداى بلند به گوش منافقان و دشمنان خدا برسانيد و بگوييد: اى ابرقدرت ها! اى مستكبران! و اى منافقان ضد دين! اين ملت زير بار ذلت شما نمى رود, مرگ و نابودى شما نزديك است.))
( كارگر شهيد پرويز حيدرى از: آستانه )

((و اما منافقين كوردل بدانند كه من راه خود را انتخاب كرده و هيچ گونه زور و اجبارى در آن نبود و فقط خواستم به نداى ((هل من ناصر ينصرنى)) حسين زمان امام عزيز, لبيك گفته و به جبهه بروم تا بجنگم كه اين جنگ, جنگ تمامى حق عليه تمامى كفر است و تمام مستضعفين جهان به سرنوشت آن چشم دوخته اند و دعا مى كنند كه حق پيروز شود و آنان, يعنى منافقين كه اين چيزها را نمى فهمند. همان طورى كه قرآن كريم فرمود: ((صم بكم عمى و هم لايرجعون)) آنها كر و گنگ و كور هستند و از گمراهى خود باز نمى گردند. آرى آنان بعد از 8 سال هنوز واقعيت هاى اين انقلاب را درك نكرده اند و كور هستند و همه اين واقعيت ها را كنار گذاشته و در خط اربابان غربى و شرقى خود حركت مى كنند و فرزندان اين انقلاب را به خاك و خون كشيده و مى كشند.))
(بسيجى شهيد عليرضا شيرين از: سولقان )

((كوردلان و منافقان و وابستگان به شرق و غرب بدانند كه تنها ايمان و عشق به اسلام و امام است كه مى تواند ايران و جهان را از اسارت ابرقدرت ها بيرون كشد.))
(پاسدار شهيد محمد هادى محمدى از: خمين)

((اين پيام و سفارشم را با صداى بلند به گوش منافقان اسلام برسانيد كه از كورى دل خود ما را ((ناآگاه)) مى خوانند. به آن ها بگوييد كه ما آگاهانه و بيدار و بدون هيچ گونه جبر و زورى كه تنها بر شما وارد است در اين راه قدم نهاديم و خون خود را ريختيم كه ناچيز بود, كه اگر هزاران جان هم مى داشتيم در راه خدا و ((الله اكبر)) و ((لا اله الا الله)) و اماممان ـ كه پيشرو اين راه است ـ نثار مى كرديم.))
( پاسدار شهيد محمد جواد ميرى از: بروجرد )

((از خداى متعال مى خواهم كه ريشه هاى منافقين را هرچه زودتر و زودتر از اين دنيا بركند, و مى دانيم كه گرفتارى على(ع) از اين منافقين بود و اين مرد, اين پير ما و اين امام ما, هم گرفتار هم چون كسانى شده و اميدوارم ريشه اين منافقين كنده شود.))
( دانش آموز شهيد حسين طالبى توتى از: اردكان )

((روى صحبتم با منافقان است كه ادعا مى كنند براى خلق زحمت مى كشند و طرفدار خلق هستند, بدانند كه بازيچه دست ابرقدرت ها شده اند و بر عليه مردم مستضعف فعاليت مى كنند. پس به سوى خداوند برگردند, زيرا خداوند بخشنده و مهربان است.))
( كارمند ارتش, شهيد محمد رضا مشمايى از: تهران )

((آرزو دارم كه نميرم تا هنگامى كه دشمن را به لرزه بيندازم تا بفهمند اسلام, وآن هم اسلام راستين, فقط در پيروى از خط امام خمينى است و بس. و هنگامى كه دشمنان اسلام ديدند كه اسلام قوىتر از آن است كه آنان تصور مى كردند, هنگامى كه ثابت كرديم ما پيروان خمينى فقط بندگان خداونديم و
بس, ديگر در برابر هيچ قدرتى تسليم نخواهيم شد.))( تكاور شهيد محمد على جابرى از: تهران )

((گمان نكنيد كه با گرفتن بهشتى ها و رجايى ها و باهنرها و ساير شهدا شكافى در جامعه ايجاد گرديده, بدانيد كه اين شكاف ها با خون گرم شهدا ـ كه چون آهنى مذاب است ـ پر خواهد شد. و اميد است كه نيروى حزب الله به زودى شاهد مرگ شما ملحدان و منافقين, كه امروز چهره هاى كريه خود را در هر پوششى مخفى كرده ايد, باشد.))
( پاسدار شهيد محسن قنبرى از: تهران )

((اى مزدوران شرق و غرب بدانيد كه اين حرف تمامى رزمندگان است كه با صداى بلند مى گويند: اى خمپاره ها و اى گلوله ها و…! اگر در بيابانى سوزان تكه تكه ام كنيد, هر قطره خونم فرياد مى زند كه ((خمينى, خمينى)) خدا نگهدار تو! بميرد, بميرد, منافق, فدايى, امريكا, دشمن خونخوار تو.))
(دانش آموز شهيد سيد فاضل ميراسماعيلى از: تهران )
پاورقي ها: