امام زمان عج در كلام شهيدان


((اين وصيت نامه ها انسان را مى لرزاند و بيدار مى كند))
(امام خمينى1)

((همه جا خدا و انسان تنهاى تنها, همه جا خاموش و دهشتزا و ((انسان تنها و بى همراه, كس نباشد تا بپرسد راه)) اما انسان تنها نبود, با انتظار به سر مى برد.. . انتظار حجت خدا… آرى حجت خدا راستى او كجا است؟… كجاست آن كه كژىها و كاستى ها را به سامان آورد؟ آن كه رسم ستم را براندازد؟ … پرچم عدل را برافرازد؟ كجاست آن يادگار پيامبر و امامان؟ كجاست آن آرمان مطلوب حق پرستان؟ كجا است نابودكننده سركشان و خودسران؟ كجاست ريشه كن كننده معاندان؟ كجاست انتقام گيرنده خون حسين سرور شهيدان؟ كجاست آن كه پيشوايان فرمودند… شرار جرقه خون حسين از شرق زبانه كشد, رهبر اين قيام وارث حسين ((از قم)) در جهان طلوع كند… زمينه ساز انقلاب جهانى او شود تا او بيايد, او از خاندان ماست….)) (طلبه شهيد على اكبر مازنى از: نوكنده)

((روزى امام عصر(عج) با اراده خداوند از پس پرده غيب, ظاهر خواهد شد و بساط ظلم و استكبار را از جهان برخواهد كند.))(بسيجى شهيد عبدالله كاويان تلورى از: بندرگز)

((من كاملا از روى آگاهى و بينش و درك صحيح و با اعتقاد كامل به اين كه به خاطر دفاع از آرمان هميشه جاويد تشيع و براى دفاع از مملكت امام زمان حجت ابن الحسن(ع) به جبهه مى روم و شهادت در اين مسير را فوز عظيم مى دانم بنابراين اگر افرادى درباره ماها كه به جبهه مى رويم سوء ظن دارند بايد در عقيده خود تجديد نظر كنند.))
(روحانى شهيد غلام رضا عليزاده از: مشهد)

((دشمنان اسلام, اى ابرجنايتكاران! بدانيد تا حزب الله زنده است, نخواهد گذاشت كه شما نفس بكشيد و لطمه اى به اين انقلاب اسلامى بزنيد. و بدانيد با به شهادت رساندن بچه ها و نوجوانان و پيرمردان و پيرزنان, اين مردم حزب الله را نمى توانيد از اسلام سرد كنيد و بدانيد صاحب اين انقلاب حضرت مهدى(عج) است.))(محصل شهيد عليشاهى از: تهران)

((براى اصلاح جامعه و رسيدن به هدف اصلى, يعنى بهتر زيستن و انسان شدن, يا بايد اين افراد را ارشاد كرد و ساخت و اصلاح كرد, يا با از بين بردن آن ها, ريشه فساد را كند. اصولا هدف انبيإ و ائمه هدى ـعليهم السلام ـ هم اين بوده است كه ابتدا با ارشاد, سپس با قهر و جنگ, فاسدان را اصلاح كنند. و اين وظيفه هر انسانى است كه براى اقامه اين معنا, قيام كند. و در طول تاريخ همواره نبرد مردان حق و فاسدان و ظالمين ادامه داشته است. حضرت هابيل, قابيل را با شهادت خودش رسوا كرد, و امام حسين(ع) با خون سرخ خويش دستگاه يزيدى را فرو ريخت, و هم اكنون حضرت امام خمينى, به نيابت حضرت مهدى(عج), ابرجنايتكاران شرق و غرب را رسوا كرده است.))
(دانشجوى شهيد جلال رستمى از: شهريار)

((تمام مستكبران بدانند كه ما تا جان در بدن داريم, دست از اسلام و اماممان برنمى داريم و تا ظهور حضرت مهدى(عج) مبارزه مى كنيم. شيعه نمى تواند ساكت باشد و ظلم را ببيند. مخالفان اسلام و آنهايى كه با اسلام از سر ستيز وارد شده اند بدانند كه ما تا زنده هستيم, نمى گذاريم كه آن ها به خواب راحت بروند. كشته شدن در راه خدا افتخار ماست.))(محصل شهيد محسن طحانى مزرعه نو از: تهران)

((خطاب به برادران پاسدار: از دشمن هيچ باكى نداشته باشيد و مى دانم باكى نداريد و بدانيد خدا پشت سر شما سربازان اسلام است و شما فقط سعى كنيد كه تمام كارهايتان در رابطه با خدا باشد و از خدا بخواهيد هرچه زودتر ظهور ولى عصر(عج) را نزديك كند و عمر اين نايب ولى عصر(عج) را طولانى تر بگرداند; سعى كنيد نيت ها پاك و خالصانه باشد و ان شإالله تعالى پيروز هستيد.))
(پاسدار شهيد مجيد داودآبادى از: تهران)

((برادران بسيجى عزيزم, من از شما خيلى انتظار دارم. شما بايد از هر نظر نمونه و الگو باشيد چون سربازان امام زمان(عج) هستيد. برادرانم, راه مرا ادامه دهيد و به سوى جبهه ها بشتابيد و جبهه ها را خالى نگذاريد, و راه سعادت بخش حسين را ادامه دهيد و زينب وار زندگى كنيد.))
(بسيجى شهيد محمد گروسى از: تهران)

((من به خاطر اسلام و به فرمان مردى به جهاد رفته ام كه نايب امام زمان(عج) است و جهادم براى حق و حقيقت و مبارزه با كفار است. شهادت, تولدى است براى زندگانى جاودانه و اى كاش, جان ها داشتم و بارها براى پيروزى اسلام بر كفر مى جنگيدم. بدانيد راه خير و بركت و سعادت ((شهادت)) است.))
(كفاش شهيد محمد الهامى نژاد از: سبزوار)

((ما گناهكاران درگاه خداوندى, ما سربازان خمينى, ما جانبازان حسينى, آگاهانه و با بصيرت كامل اين راه را انتخاب كرديم و به نداى ((هل من ناصر ينصرنى)) خمينى لبيك گفته, و عاشقانه آغوش خود را براى استقبال از شهادت گشوديم; چرا كه عزت و شرف اسلام و آن امانت الهى كه از شهداى بدر و احد و كربلا گرفته ايم تنها با جهاد و مجاهده در راه خداست كه به مقصد نهايى خود ـ كه همان انقلاب حضرت بقيه الله الاعظم(عج) است ـ مى رسد. پس, اى اهل دنيا و اى امت مسلمان, بدانيد هجرت وسيله ما, جهاد سلاح ما, و شهادت سعادت ماست كه حقيقتا رستگارى دو عالم در زير شمشيرها و سنگرها به دست مىآيد.))(محصل شهيد محمد (كورش) مهاجر از: تهران)
پاورقي ها: