سخنان شهيدان درباره امام خمينى

((اين وصيت نامه ها انسان را مى لرزاند و بيدار مى كند))
(امام خمينى(ره))

((سخنان شهدا در باره امام خمينى(ره)))

تهيه وتنظيم: دفتر تحقيق و پژوهش بنياد شهيد انقلاب اسلامى

 


 

O پروردگارا تو را قسم مى دهم به عظمت و شكوه خودت كه امام عزيز ما را, خمينى كبير را, در پناه خودت و پناه امام و حجت خودت, امام زمان (عج) حفظ فرما و جان ناقابل من را فداى بنده پاك خودت امام خمينى بگردان. خداوندا! تو خود آنچنان ايثار و فداكارى بمن بده تا من بتوانم جان و مال و همه چيز خود را فداى انقلاب اسلامى عزيزمان و رهبر عظيم الشان آن بنماييم پروردگارا تو خود آنچنان نيروى عظيمى به امامم بده تا آن بتواند در پناه امام زمان (ع) حكومت مستضعفان را بر مستكبران به ابعاد جهانى آن به مرحله عمل برساند.
خداوندا, وجود امام عزيزمان خمينى نعمتى است بس گرانبهاكه تو خود آن را به ما كرامت كرده اى, تو خود به نيرو و خواسته خود, آن را حفظ بفرما. خدايا اين اميد ملت ايران و امت اسلام را از ما نگير و شايستگى پيروى آن را به ما بنده خودت عنايت بفرما.
پدرجان, مادر عزيزم و برادران و خواهران مهربان و مسلمانم اين خواسته فرزند و برادر خود را بشنويد كه انقلاب اسلامى ما انقلابى است بس گرانبها و بس عظيم. به اين انقلاب و رهبرمان امام خمينى وفادار مانده و هيچ گاه خيال باطل دورشدن از آن برخود نپذيريد بدانيد و آگاه باشيد كه خمينى عزيز نعمتى است كه شامل همه ملت و مردمى نخواهد شد و خداوند ما را گرامى داشته كه اين وجود مقدس را به بندگان ناتوان خود بخشيده است, تا مى توانيد با جان و مال و با هديه فرزندان خود در راه رضاى خدا بكوشيد و بدانيد كه هم اكنون پيروى از امام خمينى پيروى از قرآن و خداى آن است.((شهيد ميرآقا عباسى جلالى))

O امروز حسين زمانمان امام بت شكن قرنمان خمينى كبير محرومان و مستضعفان جهان را به قيام بر عليه استكبار جهانى مى خواند تا با مشت محكمشان بر دهان ياوه گويان شرق و غرب بكوبند و به آن ها بفهمانند كه ديگر نمى توانند در برابر اسلام بايستند.
((شهيد محمد عبودى))

O به فرموده امام بزرگوارمان حضرت امام خمينى مدظله العالى اين انقلاب مال پابرهنگان و مستضعفان مى باشد در راستاى هدفهاى انقلاب گام برمى داشتم بگذريم سخن بدرازا كشيد و من از اصل مطلب به دور افتادم گفتنى بسيار و خاطرات از اين انقلاب بيشمار كه اگر بخواهم همه را بر روى صفحه كاغذ بياورم مثنوى هفتاد من كاغذ خواهد شد امااصل مطلب! از خانواده فقيرى به دنيا آمده كه از مال دنيا چيزى ندارم كه به كسى ببخشم تنها وصيت من اين است كه وقتى خبر شهادتم به بستگانم على الخصوص پدر و مادرم مى رسد برايم شيون و زارى ننمايند بلكه بايستى از شهادت من و شهادتهاى ديگر خوشحال باشند زيرا ضامن بقا و دوام اين انقلاب شهادت است ما براى تداوم اين انقلاب شهداى بسيارى خواهيم داد دشمن ما از اين شهادت ها بيم دارد. ((شهيد امرالله عبديزاده))

O ((… امام عزيز!
من در آن زمان نبودم كه به نداى سالار شهيدان حسين(ع) پاسخ دهم, ولى اينك خوشحالم كه به نداى آسمانى ات پاسخ دادم و به جبهه آمدم تا دين خود را به اسلام ادا كنم…)) ((شهيد حسنعلى رضايى))

O ((ملت قهرمان ايران!
قدر اين رهبر ملكوتى ـ كه تمام سياستمداران دنيا را از درايت خود مبهوت كرده است و تمام قدرتمندان جهان را با قدرت ايمان خود به زبونى كشانده است و با بيان شيواى خود, دل همه مستضعفان را شاد كرده است ـ بدانيد و شكر كنيد كه خداوند منت نهاد و چنين رهبرى را به ما ارزانى داشت…))
((شهيد رحيم معزى))

O ((بت شكن زمان!
تا آخرين نفس و آخرين قطره خون خود را فداى راه تو مى كنيم. درود بر ملت شهيد پرور ايران كه نمونه شخصيت الگو و اسوه اسلام را تنها نگذاشتند و يك لحظه ترديد نكردند. و همگام و همدوش با او در مقابل دشمن ايستادند…)) ((شهيد على كمالى))

O ((… امام عزيز كه قلبهاى ما را روشن كرده اى !
مطمئن باش كه من ياور تو هستم و از اسلام تا آخرين نفس دفاع كرده ام و خواهم كرد…))((شهيد محمد رضا كاشف ميرزائيان))