نقشه راه-انقلاب اسلامی ازعلائم ظهور

حضرت امام خمینی(ره):

دست عنایت خدای تبارک و تعالی بر سر این ملت کشیده شده است و ایمان آنها را تقویت نموده است که یکی از علائم ظهور بقیه الله ارواحنا فداه است. (صحیفه نور، جلد ۱۶، ص ۳۲)

مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت ـ ارواحنا فداه ـ است. (صحیفه امام، جلد۲۱، ص ۳۲۷)

ما با خواست خدا، دست تجاوز و ستم همه ستمگران را در کشورهای اسلامی می‌شکنیم و با صدور انقلابمان که در حقیقت صدور اسلام راستین و بیان احکام محمدی است به سیطره و سلطه و ظلم جهانخواران خاتمه می‌دهیم و به یاری خدا راه را برای ظهور منجی و مصلح کل و امامت مطلق حق امام زمان ـ ارواحنا فداه ـ هموار می‌کنیم. (صحیفه امام، جلد ۱۶، ص ۳۴۵)

پیروزی ما را خدا تضمین کرده است ما حکومت اسلامی تشکیل می‌دهیم و پرچم را به صاحب پرچم می‌سپاریم. (صحیفه امام، جلد ۲۰، ص ۳۲۸)

این انقلاب امانتی است که باید به دست شما به صاحب اصلی آن سپرده شود. با دست شما، بلی با دست شما. (صحیفه امام، ج ۱۲، ص ۴۸۲)

جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است، امیدبخش آتیه‏ای روشن است و وعده خداوند تعالی را نزدیک و نزدیک‏تر می‏نماید. گویی جهان مهیّا می‏شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکّه معظّمه و کعبه آمال محرومان و حکومت مستضعفان و… .

چه بسا که این تحول و دگرگونی، در مشرق زمین و سپس در مغرب و اقطار عالم تحقق یابد: «و لیس من الله‏ بمستنکر» که دهر را در ساعتی بگنجاند و جهان را به مستضعفان، این وارثان ارض بسپارد و آفاق را به جلوه الهی ولی الله‏ الأعظم، صاحب العصر ـ أرواحنا له الفداء ـ روشن فرماید و پرچم توحید و عدالتی الهی را در عالم بر فراز کاخ‏های سپید و سرخ مراکز ظلم و الحاد و شرک به اهتزاز درآورد. (صحیفه نور، ج  ۱۸، صص ۱۱ و ۱۲)

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله):

به‌ یاری‌ پروردگار و با «تلاش‌ مسئولان‌، حمایت‌ مردم‌ و امید ملت‌ به‌ آینده‌»، راه‌ «خوش‌ عاقبت» انقلاب‌ اسلامی‌ ادامه‌ خواهد یافت‌ و زمینه‌های‌ ظهور مهدی‌ موعود را فراهم‌ خواهد کرد. (۲۴ اسفند ۷۹)

پیروزی انقلاب اسلامی نمونه‌ای اطمینان‌بخش برای تحقق وعده بزرگ ظهور امام زمان«عج» است. (۲۱/۳/۹۳) اگر حرف شما ملت ایران پیش رفت، اگر شما توانستید پیروز شوید، به آن نقطه‌ی موعود برسید، آن وقت مسیر تاریخ عوض خواهد شد؛ زمینه‌ی ظهور ولیّ‌ امر و ولیّ ‌عصر (ارواحنا له الفداء) آماده خواهد شد؛ دنیا وارد یک مرحله‌ی جدیدی خواهد شد. این بسته به عزم امروز من و شماست، این بسته به معرفت امروز من و شماست. (۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۱)

…ملت عزیز ایران با برداشتن این قدم بزرگ، فضای واقعی انتظار را ایجاد کرده و نشان داده است که کمربسته‌ی حقیقی مهدی موعود است. (۲۷ مردادماه ۸۷)

بشریت که با عطش تمام منتظر امام زمان عج‌الله تعالی فرجه الشریف است و می‌خواهد مهدی موعود بیاید و چشم انتظار آن حضرت است، برای این است که او بیاید تا دنیا را از عدل و داد پر کند. این است آن پیامی که انقلاب اسلامی برای دنیا دارد و خودش هم متعهد و متکفل آن است. (۱۷ دی‌ماه ۱۳۷۱)

شعارهایی که امام زمان علیه‌الصلاه و السلام ‌و عجل‌الله‌تعالی فرجه بر سر دست خواهد گرفت و عمل خواهد کرد، امروز شعارهای مردم ماست؛ شعارهای یک کشور و یک دولت است… این شعارها یک روز تحقق پیدا خواهد کرد. (۲۲ آبان‌ماه ۱۳۷۹)

امروز همه‌ ما باید عاشورایی‌ باشیم‌ تا حرکت‌ دنیا به‌ سمت‌ صلاح‌ تسریع‌ و زمینه‌ ظهور ولی‌ مطلق‌ حق‌ نیز فراهم‌ شود. (۳ خردادماه ۷۴)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *