و لا تنازعوا فتفشلوا….

بسم الله الرحمن الرحیم

در فراز حساس و سرنوشت ساز کنونی انقلاب و جمهوری اسلامی که تمام توطئه های جبهه کفر جهانی ناکام مانده و بلکه به تجلّی و ثبات روز افزون جمهو ری اسلامی انجامیده است، امت اسلام باید هشیار تر از هر زمان دیگر مراقب شیوه های جدید توطئه جهانی استکبار علیه اسلام باشد؛ چرا که بعد از تجربه های تلخ و شکستهای پی در پی آنان در ماجراهائی مانند طبس، کودتا، موج تروریست و  جنگ و …و پیروزیهای شگفت انگیز جمهوری اسلامی در صحنه های فرهنگی، نظامی،‌ اقتصادی و … اکنون به یقین،‌ مثلث شوم شرق و غرب و صهیونیسم بین الملل با برنامه ریزی دقیق تر و عمیق تر و با هماهنگی کامل در صدد به کار گرفتن شکلهای حساب شده دیگری از توطئه علیه اسلام می باشند.

دشمنان به خوبی دریافته اند که اگر به همین گونه، جمهوری اسلامی به پیش رود مرگ تدریجی همه آنانان را در پی خواهد داشت و انقلاب اسلامی خواه ناخواه، و حتی اگر ما هم در صدد نباشیم- صادر خواهد شد و رژیم عراق و ارتجاع منطقه و اسرائیل غاصب و سرانجام همه آنان را در کام نابودی فرو خواهد برد.

امروز با توجه به شرایط فوق می توانیم یقین کنیم: دشمن دریافته است که فقط با ایجاد اختلال در  ارکانی که موجب پیروزی انقلاب شد، می‌تواند به هدف شوم خود دست یابد و این بار گویا بیشترین کوشش خود را در جهت درهم ریختن یکی از مهمترین ارکان انقلاب یعنی رکن وحدت به کار بسته و از ین رو با ارزیابی دقیق تمام مسائل کهنه دورانهای گذشته در ابعاد و مناطق گوناگون – که اکثراً میراث فرهنگ ضد اسلامی رژیم گذشته بود- و سعی در زنده کردن و دامن زدن به آنها و با استفاده از انواع نقاط ضعف و حساسیتهای فردی، اجتماعی، قومی و اقلیمی و …. و نیز تحریک هواهای نفسانی و شیطانی و شایعه پراکنی ها و تعصب ها و غفلت ها و جهالتها و گرایشهای غیر اسلامی فردی و گروهی، ‌بیش از گذشته سعی خود را در ایجاد اختلاف و تنازع و درگیری بین آنهایی که بی شک همگی علاقمند به اسلام و انقلاب و مقام معظم رهبری می باشند، به کار گرفته است.

به طور مسلّم همه می دانیم که کوچکترین توفیق دشمن در این هدف شوم در همه جبهه ها شکستهای جبران ناپذیری برای اسلام خواهد داشت و در پی آن آمال همۀ اولیا و شهدا و امیدی که همه ملتهای در بند جهان به اسلام و انقلاب نجات بخش آن بسته اند به باد فنا خواهد رفت.

بدون تردید، امت اسلام همچون گذشته با الهام از اسلام عزیز به ویژه در روزهای سازنده ماه مبارک رمضان و شبهای قدر و به منظور پاسدار ی از اسلام و خون همۀ شهدای راه حق بالاخص شهید گمنام تاریخ، حضرت امیرالمؤمنین(ع) و شهدای فاجعۀ ۷ تیر، بیدارتر و هشیارتر از هر زمان دیگر، این توطئه را همچون دیگر توطئه ها، ناکام خواهد کرد و با برخورد ارشادی و سازنده با غافلان،‌ راه را بر عوامل پشت پرده خواهد بست. و از سوی دیگر با شناسائی عناصر اصلی و پشت پرده دشمن کهن بی گمان این بار کلاهی ها و کشمیری های دیگری را در این صحنه وارد عمل کرده است و معرفی آنان به ارگانهای مسئول، راه را برای پیروزی نهائی در جبهۀ جنگ حق علیه باطل و آزادی قدس عزیز و نابوی همه قدرتهای شیطانی هموار خواهد کرد. انشاءالله.                                                         رحیمیان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *