نامه ها

دوستدارن و علاقه مندان محترم پاسداراسلام برادران و خواهران:

مشهد- علی اکبر صباغ، قائن- غلام رضا صادقی، قم – امرالله افتخاری، تهران- محمود جعفر نژاد، محمد امیری، غلامرضا ساداتی، جواد سلامی زاده، امام شهر- علی اصغر باقری،  تویسرکان – حسین کرمی کهنوئی،  مشهد- آموزگار دبستان شهید شرافت، قم- علی غیبی، کرمان- مصطفی صفری،  اصفهان- محمد حسین فقیهی، همدان- علی حمزه خانی،  حوزه مشهد- حیدر کرابی، دزفول- علی محمد فضیلت پور،  قم- سید محمد علی آل هاشم،  نوق رفسنجان – مجید عباسپور، بشرویه، خراسان حسن صفری نادری،  بابل علی حسنی،  شهرام امیری،  ولی الله اسدنیا،  بابلسر- طاهر محمد حسین پور،  رودسر- ربابه صفری،  گلوگاه- سیده کلثوم موسوی،  اهواز- ابولحسن محمدیان،

از همکاری و پیشنهادات شما متشکریم.  امیدواریم بتوانیم با گذشت زمان و با همکاری بیشتر شما هر چه سریعتر مجله  را تکامل بخشیم* تهرن – برادر یعقوب ملک زاده: برای فعالیتهای تدریسی به نهضت سواد آموزی منطقه خود مراجعه کنید و گزارش توهین به مقدسات مذهبی توسط کارکنان ایتالیایی شرکت نام برده را به مسئولین بدهید تا اقدامات لازم را انجام دهند.

* تبریز- خواهر ربابه وثوقی:

“تکه های ادبی” شما رسید. ضمن تشکر از همکاریتان آرزو می کنیم که همواره در کسب دانش و معلومات بیشتر پرورش استعداد خود موفق باشیم.

*پیرانشهر- برادر سرباز رستم قادری:  موفقیت شما را در مرزداری از مرزهای اسلامی خواهانیم.

*تهران- برادر حسین غدیری:

برای اطلاع از زندگی و بیو گرافی امام به کتبی که در این باره تحریر شده مراجعه کنید و مسائل خود را از دفتر استفتاءات امام سئوال فرمائید.

*جهاد شهریار- برادر موسی کمالی

از همکاری و علاقه شما به پاسدار اسلام متشکریم. امید که بتوانیم در نشر و تبلیغ  احکام اسلام موفق باشیم.

*اندیمشک- برادر حسین حسینی:

شما می توانید مسئله خود را به صورت یک استفتاء به دفتر استفاءات امام در قم بفرستید و جواب آن را دریافت کنید و شکایت خود را در مورد رأی صادره دادگاه به شورای عالی قضائی بفرستید تا رسیدگی کنند.

*شیراز- برادرطلبه علی اکبر کلانتری:

در اعتماد امت مسلمان ایران به حوزۀ علمیه و اساتید آن شکی نیست و همین مسئله نیز علت استقبال بی نظیر جامعه از پاسدار اسلام گردیده است.  توفیق شما را در کسب معلومات و ارائه آن خواهانیم.

* روابط عمومی استانداری ایلام:

ضمن اعلام وصول کتاب دیوان جنگ و فرهنگ مردم ایلام از شما متشکریم و موفقیت شما را خواهانیم

* سمنان- برادر پاسدار علی رضا همتیان:

کوش ما نیز در جهت تکامل و غنی شدن می باشد.  موفق باشید.

* تفت- برادر علی محمد دهقانه:

از آنجا که اصول دین تقلیدی نیست مطالعه در زمینه اصول اعتقادی مهمتر است و بهترین منبع برای عموم کتب شهید آیت الله مطهری می باشد.

موفقیت شما را خواهانیم.

* اهواز- برادر پاسدار ابوالحسن محمدیان

سعی دست اندارکاران مجله نیز در غنی تر شدن وجالب تر شدن آن است و امیدوارند با افزایش حجم مجله  در آینده بتوانند عناوین بیشتری را بگنجانند.

*مشهد- برادر طلبه علی اصغر صالحی:

برای تهیه شماره های در خواستی مجله به نمایندگی آن (روزنامه جمهوری) مراجعه فرمائید و یا با ارسال پول از قم مجله برای شما ارسال خواهد شد.

*تبریز- برادر خلیل مسینا تی اسکوتی:

موضوع پیدایش زبانها از ابحاث عمیق اجتماعی است باید کتبی که در مورد ریشه یابی ( پیدایش و رشد) زبانهای مختلف و تشعبات آنها نوشته شده است مراجعه فرمائید.

* سنقر- برادر محمد ولی زبونی:

باطلاع شما و دیگر علاقه مندان می رسانیم از آنجا که مجله ما خبری نیست خبرنگار به آن معنی احتیاجی نیست بهترین همکاری برادران می تواند معرفی مجله به دیگران و کمک در توزیع ان باشد.  از علاقه و همکاری شما متشکریم.

* برادر سید رسول امامی:

با تشکر از شما، در صورت نیاز از همکاری شما و سایر برادران استفاده خواهیم کرد.

* برادر محسن قطاری:

مجله پاسدار اسلام امکان تشکیل چنین کلاسهای را ندارد امیدو اریم که حوزۀ علمیه قم بتواند در آینده برای تعطیلات شما معلمان برنامه ای ترتیب دهد.

* اندیمشک- برادر اکبر تجاوند:

ضوابط گزینش دانشجو مربوط به ادارات و سازمانهای مربوطه می باشد.  می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را به آنجا ارسال دارید.

*شیراز- برادرنجیم فلاحتی:

در مورد تحصیل فلسفه و یا ریاضیات این خود شما هستید که با توجه به ضرورتها و دیگر عوامل باید تصمیم بگیرید، در حوزه  پس از طی دروس مقدمات و سطح می توانید رشته فلسفه را دنبال کنید.  از دانشکده الهیات نیز می توانید اطلاعات لازم را بیرید.

*دفتر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان در آمریکا و کانادا –حوزه برکلی –

ازاین که مجله پاسدار اسلام بدست شما رسیده ومورد توجه شما واقع شده خوشحالیم وان شاالله که ازاین پس مورد توجه واستفاده شما واقع گردد. ازدرگاه خداوند بزرگ برای شما آرزوی توفیق، ثبات وپیروزی داریم.  *مشهد-برادر سید علی اصغر با مشکی: ضمن آرزوی موفقیت برای شما متذکر میشویم که از درج آگهی معذوریم وفعلا چنین برنامه ای نداریم. *قزوین-برادرعین الله احمدی: آثاراستاد شهید آیت الله مطهری بحمدالله توسط انتشارات جامعه مدرسین ودیگر انتشارات در تیراژهای  بالایی چاپ می شود ونیازی به تکرار نیست چون رسالت یک مجله نوآوری است وتا کنون اثر منتشر نشده ای بدست ما نرسیده ولی سعی میکنیم در مناسبتهای مهم قسمتهائی از مقالات ایشان را نقل نمائیم.  ودر مورد ویژه نامه امکانات فعلی مجله اجازه چنین کاری را نمی دهد.

*رودبار گیلان: برادر شهرام یوسفی:  تقوی همانگونه که استاد شهید آیت الله مطهری در مقاله اول ده گفتار بیان فرموده اند بهتراست به خود نگهداری ترجمه شود و پرهیزکاری با ورع بیشتر تناسب دارد البته پرهیز کردن یعنی اجتناب ودوری کردن از گناه همچنان که می شودبا کناره گیری از جامعه باشد و نیز می توان درمیان  جامعه زندگی کرد و از گناه دوری کرد این هم پرهیز است بهر حال چون درادبیات فارسی تقوی به پرهیزکاری ترجمه شده معروف شده است اکنون اگر بخواهیم در ترجمۀ آیه ای و یا حدیثی تقوی را خود نگهداری معنی کنیم موجب اشتباه خواننده می شود و لذا گفته شده است غلط مشهور بهتر از صحیح غیر مشهور است البته در الفاظ نه در اعمال.  اما شعر سعدی که نوشته بودید، ربطی به تقوی ندارد و اما حادث وقدیم دو اصطلاح فلسفی است ولذا بحث استاد مطهری اختصاص به نظریات فلاسفه و متکلمین دارد.

*خمام گیلان –خواهر فاطمه سلیم چهر: تا زمانی که حزب الله همچون شما خواهران فداکاری (که حاضر به پرداخت ما یملک خود در راه نشر اسلام هستند)را دارد شکست نخواهد خورد. .  انشاء الله که این مجله به راه تکاملی خود ادامه خواهد داد.  موفق باشید.

*لنگرود- خواهر زهره بذری: ضمن تشکر از توجه شما به مجله ممکن است بتوانید از  کتاب “روش رئالیسم” اثر علامه طبا طبائی با توضیحات آیت الله شهید  مطهری استفاده نمائید. در مورد قسمت دوم سئوالتان یاد آوری می کنیم که ما از مرکزی که اختصاص به آموزش مبلغ برای خارج از کشور داشته باشد بی اطلاعیم.

*تهران-برادر داود حاتم آبادی:  تذکر شما بجا بود از دقت شما متشکریم آنرا در مقاله بعدی تصحیح خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *