تجسم ایثار

س-شما به عنوان مادر سه شهید اگر مطلبی در مورد فرزندانتان دارید بفرمائید:

بسم الله الرحمن الرحیم و انا لله وانا الیه راجعون. سلام بر امام سلام بر شهیدان راه حق و بررزمندگان اسلام و سلام ودرود بر همهءمؤمنین. من مادر سه شهید، اولین شهید بنام مجید، ازکودکی راه خود راادامه میداد و با سن کم کلاسهای قرآن داشت و بچه خوبی بود.  در همۀ راهپیمائی ها شرکت می کرد ودر ضمن راهپیمائی بهدف خود رسید، وقبل از شهادت من خواب دیدم که یکی از بچه هاشهید می شوند و بعد از یک هفته او به درجه شهادت رسید. واصغر شهید دوم، درهمۀ راهپیمائی ها شرکت میکرد، چه در دوره طاغوت وچه بعد از انقلاب، و در خانه کلاسهای قرآن داشت و فعالیت زیاد داشت و در بسیج هم شرکت داشت وشبها گشت بود و صبحها زود از خواب بیدار می شد و اعلامیه هائی که ضد انقلاب پخش می کردند جمع آوری می‌کرد و بالاخره درتعطیلات شبی که فردای آنروز که میخواست عازم شود تا صبح خوشحال بودو بالاخره در کرخه نور شهید شد. و اما شهید سوم ما بنام خدا بخش مدت ۴ماه در جبهه بود، وقتی که خبر شهادت برادرش را داده بودند اصلاً نگران نشده و گفته بود خدا این لیا قت را به او داده وبه من نداد،و بالاخره در جبهۀ بستان شهید شد.

س-شما وقتی خبر شهادت فرزندانتان  را شنیدید چه احساسی داشتید؟

-من احساسی نکردم، ولی شهید سوم را خیلی قرص تر و محکمتر وبا استقامت تر بودم وحتی وقتی خبر شهادت فرزند سوم رادادند چون من مریض بودم ابتدا به من نگفتند، ولی وقتی شنیدم گفتم انا لله وانا الیه راجعون.

س-شما چه تقاضائی از امام یا مقامات دارید؟

-من فقط تقا ضا دارم که به من هم اجازه جبهه و ملاقات امام را بدهند.

س-چه پیامی برای مردم مسلمان دارید: -برای مردم اینکه امام را تنها نگذارند ودیگر اینکه جبهه را خالی نگذارند و از دادن شهید نگرانی نداشته باشند، و روحانیت را تنها نگذارند که مغرضین سوء استفاده کنند.

مصاحبه با پدرشهید

س-شما از اینکه سه فرزندتان را از دست داده ایدچه احساسی دارید؟

-من احساساتی که دارم فقط شرمنده ام که چرا فعلاًدر جبهه کسی را ندارم.  س-آیا اگر اجازه دهند مقامات مسئول خود شما هم حاضرید به جبهه بروید؟

-من اگر اجازه بدهند حاضرم جان بدهم و حتی برای خود امام هم نامه داده ام و از ایشان تقاضا کرده ام که مرا به جبهه بفرستید ولی هنوز جواب نیامده است.

س-شما چه تقاضائی از امام ویا از مقامات مسئول دارید؟

– فقط خواهش من از امام و مقامات مسئول اینست که اجازه جبهه رفتن را کتباً به من بدهند، و اگر لیاقت زارتشان را هم دارم به من اجازه بدهند که زیارت امام نائل شوم.

س- چه پیامی برای ملت مسلمان ایران دارید؟

– فقط پیام من به مسلمانان ایران اینست که پیرو خط امام باشند و پاسدار خون همه شهیدان اگر هزاران نفر از ما کشته شود بهتر است از اینکه ما یک روحانی را از دست بدهیم.

مصاحبه با برادر شهید س-شمااز اینکه برادران خود را از دست داده اید چه احساسی دارید؟

-من احساسی ندارم زیرا آنها درجبهه درراه اسلام شهید شدند و ما تاخون در بدن داریم وظیفه خود می دانیم که با دشمنان اسلام مبارزه کنیم وآنهارا از خاک خود بیرون کنیم.

س-آیا شما هم مایلیدمانند برادران خودت به جبهه بروی ؟-بله، حتی چند روز قبل هم بنا بود لکن مخالفت شد و گفتند تو باید به درس خود ادامه بدهی، ولی اگر همین الان هم اجازه بدهند حاضرم به جبهه بروم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *