وَ کانَ حَقَّاً عَلَینا نَصرَ المُؤِمِنینَ

Oó¡Î۰ «!$# Ç`»uH÷q§۹$# ÉOŠÏm§۹$# ÇÊÈ

در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، نگرانی امریکا و دیگر قدرتهای شیطانی، بیشتر به خاطر از دست دادن رژیم مزدوری بود که با تمام وجود منافع آنان را تأمین میکرد. آنها از ماهیت و خط مشی و کارائی نظام و انقلاب اسلامی اطلاع چندانی نداشتند، و گمان میکردند با تجربیات و شیوه های آزموده که در مورد انقلابهای دیگر به کار برده آند،به سادگی میتوانند همه چیز را به دلخواهشان تغییر دهند.

انقلاب دوم و سقوط لانه جاسوسی همه چیز را در هم ریخت، و آمریکا در مرحله بعد با اتکا به دوبازوی به ظاهر نیرومند خود. بنی صدر و منافقین و. ..در داخل، و ارتش صدام در جبهه خارج، در دو جبهه سیاسی و نظامی همزمان به جنگ با جمهوری اسلامی پرداخت، ولی انقلاب سوم و سقوط بنی صدر و حامیانش و پایان کارنامه نویسی بنی صدر، برای چندمین بار همه پیش بینیهای دشمنان جهانی انقلاب اسلامی را بر هم زد و با حاکمیت حزب الله وضع جبهه ها با برتری نیروهای اسلام تغییر یافت. ..حصر آبادان شکسته شد، و بستان آزاد گردید در این مدت آمریکا همه رژیمهای مرتجع و مزدور منطقه را برای آنواع کمک به صدام عفلقی بسیج نمود. شورای خلیج منعقد شد، دهها میلیارد دلار تجهیزات و تدارکات و غیره به عراق سرازیر شد، میراژها و تانکها و سلاحهای دیگر از فرانسه و آلمان و مصر و…در اختیار صدام قرار گرفت، و بالاخره آمریکا حسین اردنی و مزدوران دیگری را از کشور های مختلف به کمک صدام گسیل داشت.

ولی بعد از این همه تلاشهای بی امان، ضربه محکم عملیات فتح ارتش صدام را برق آسا در هم شکست و آنگاه که خطر جدی شکست نهائی را در یک قدمی خود دیدند سراسیمه اعلام کردند که بحران از خاورمیانه به خلیج فارس آنتقال یافته، و آمریکا ناگهان اعلام کرد که ادامه جنگ، دیگر به مصلحت نیست. این موضع گیری عجولانه و احمقانه آمریکا نشان داد که جنگ تاکنون “به مصلحت “چه کسی بوده و در آینده !به “صلاح”چه کسی نخواهد  بود. و نقش آمریکا را در جنگی که تاکنون به صلاح بود، و عقب نشینی و وحشت آن را از ادامه جنگی که دیگر به مصلحت نیست، آشکار نمود.

امروز امت اسلام و مستضعفین جهان بیش از هر زمانی به ضرورت ادامه جنگ تا پیروزی نهائی پی برده آند…جنگی که سرنوشت منطقه و جهان، و سرانجام کار اسلام و کفر را تعیین خواهد کرد.

جنگی که با پیروزی ارتش اسلام در اولین گام، نابودی صدام و سپس سقوط رژیمهای مرتجع منطقه را در پی خواهد داشت، و با حاکمیت ملتها راه سپاه اسلام برای نابودی رژیم صهیونیستی و همه ابرقدرتها، و قدرتهای شیطانی دیگر گشوده خواهد شد، وراثت مستضعفین در تمام زمین و وعده حق الهی تحقق خواهد یافت، و انقلاب جهانی اسلام همه جا را فرا خواهد گرفت.

این جنگ نموداری کامل از تمامی جنگهای حق و باطل، و نور و ظلمت، و ایمان و کفر در طول تاریخ بشریت است. جنگی که جندالله و حزب الله و امتی که به فرموده امام امت در طول تاریخ همانند آنها وجود نداشته است، و به فرمان خدای تعالی و زیر سآیه امام زمان (عج)و فرماندهی نایب آن حضرت، امام خمینی با آنگیزه الهی و آزادی و حاکمیت مستضعفین از یک سو، و جبهه متحد جهانی ظلم و استکبار، و نموداری از فرعون ها و ابولهب ها و معاویه ها و یزیدها و یزیدهای تاریخ از سوی دیگر در مقابل یکدیگر قرار گرفته آند. و اکنون امت اسلام دریافته آند پیروزی در این جنگ که بخواست خدا تحقق بخش آرمانی است که همه آنبیاء تا رسول گرامی اسلام و علی، فاطمه، حسن، حسین و دیگر امامان به خاطر آن جان خود و همه یاران عزیزشان را فدا کردند، تا چه اندازه ارزش سرمآیه گذاری و فداکاری دارد، و اگر الجزایر فقط برای رهائی خودش از استعمار فرانسه یک میلیون شهید می‌دهد،ما برای رهائی مستضعفان و تحقق اسلام در همه جهان، و نگهداری و ادامه انقلاب اسلامی تا قیام حضرت مهدی، چه مقدار باید ایثار نمائیم.    رحیمیان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *