سیاست تا دیانت

براندازی ما و کودتای آنها
چند ماه پیش کودتایی به وسعت یک شب در ترکیه روی داد، اما عوارض آن چند ماه است که در ترکیه جاری است. دستگیری حدود ۲۰ هزار نفر، اخراج بیش از ۵۰ هزار نفر از کارمندان دولت (از قضات عالی‌رتبه و امرای ارتش تا معلمان عادی و…) و تلاش دولت برای اجرای حکم اعدام درباره بانیان این کودتا گوشه‌ای از پیامدهای این کودتاست! درست و غلطش به ما مربوط نیست ولی چند سال پیش در همین مملکت خودمان عزیزانی زحمت کشیده و با هماهنگی با سفارتخانه‌های انگلستان و فرانسه و پشتیبانی آمریکا و منافقین و بهائیان و سلطنت‌طلب‌ها و صهیونیست‌ها، بیش از هفت ماه مملکت را در حالت بحران قرار داده و با شعار سرنگونی نظام جمهوری اسلامی هر آنچه خواستند و توانستند، کردند! از کشتن و زخمی کردن مردم و مدافعان نظام و نظم و امنیت گرفته تا آتش زدن اموال عمومی و خصوصی تا حضور مختلط و مخلوط دختران و پسران شنگول به همراه بطری‌های آب معدنی و کفش‌های کتانی در صفوف به هم فشرده نماز جمعه روز قدس در تهران و حمایت از آمریکا در راهپیمایی روز ملی با استکبار جهانی (۱۳ آبان) و سوزاندن تصویر حضرت امام در روز ۱۶ آذر و… اما این که چند نفر در طول این هفت ماه بازداشت شده یا از کار اخراج شدند نکته‌ای است که باید از بانیان این معرکه هفت ماهه پرسید!
* راستی اگر قرار بود در ایران هم مانند ترکیه بگیر و ببند راه بیفتد، بازداشت و اخراج، دامن و گریبان چند نفر را می‌گرفت؟ وقتی یک شب کودتا بیش از هفتاد هزار زندانی و اخراجی به جا می‌گذارد، هفت ماه کودتا چقدر باید برای بانیان آن آب بخورد؟
نکته اخلاقی: ایران و ترکیه را هیچ‌گاه نباید با هم مقایسه کرد! چون آنجا دموکراسی حاکم است و اینجا حکومت دینی! آنجا به اروپا نزدیک است و اینجا می‌خواهد به دیانت و شریعت نزدیک باشد!

منشور اعتدالی حقوق شهروندی
مردم ایران از هر نژاد و قوم و دین و آیین که باشند حق دارند که:
الف) از برجام لذت ببرند.
ب) از سیب و گلابی باغ برجام (البته با رعایت نوبت و سهمیه‌بندی) بهره‌مند شوند.
ج) از برجام انتقاد کنند و بعدش به جهنم بروند.
د) با وزیر امورخارجه آمریکا قدم بزنند.
هـ) با کدخدا ببندند و به او اعتماد کنند.
و) از دولت یازدهم و اقداماتش در بهبود وضع اقتصاد و کاهش تورم و رشد اقتصادی صمیمانه تشکر کنند.
ز) از فجایع دولت قبل مطلع شوند.
ح) پس از ورشکستگی یا تعطیلی کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی، از بیکاری لذت ببرند.
ط) عکس هواپیماهایی که قرار بود پس از برجام خریداری شود را تماشا کرده و حالش را ببرند.
ی) برای ایمن ماندن از سوانح ریلی و قطاری، قید مسافرت با قطار را بزنند.
ک) حقوق شهروندی را به صورت پیامکی و کاملأ رایگان دریافت کرده و هر جور که دلشان خواست خرج کنند!

مقصرین سانحه
کمیته تحقیق و بررسی سانحه تصادف قطار در سمنان، پس از بحث و بررسی فراوان، مقصرین اصلی این سانحه را به شرح زیر معرفی کرد:
۱ـ دولت قبل (نیازی به دلیل ندارد!)
۲ـ دلواپسان (که با دلواپسی و نقد برجام، حواس راننده قطار و سوزنبان و مدیر راه‌آهن و مقام عالی وزارت راه و دستگاه الکترونیک و تمام خودکار خارجی کنترل حرکت قطار‌ها را یک جا پرت کردند)
۳ـ منتقدین دولت تدبیر و امید (که با نادیده گرفتن زحمات و خدمات دولت، ترمز قطارها را هم دچار بی‌انگیزگی کردند)
۴ـ مسافرین محترمی که به صورتی افراطی و خارج از اصول اولیه اعتدال، سوار قطار شده و این وسیله را برای سفر انتخاب کردند (اگر صبر می‌کردند تا هواپیماهای خریداری شده از آمریکا و اروپا وارد کشور شود و آن وقت مسافرت کنند، اصولأ چنین سانحه‌ای پیش نمی‌آمد)
۵ـ باز هم دولت قبل! (برای یادآوری نقش این دولت در همه نواقص و خطاها و بلایای طبیعی و مصنوعی)
۶ـ آقای سوزنبان که به جای مراقبت از سوزن مربوطه، برای دریافت یارانه به اولین شعبه بانک مراجعه کرده بود.
۷ـ قطارهای تصادف کرده که مشخص شد برای برخورد با هم و بردن آبروی دولت از دلواپسان پول دریافت کرده‌اند.

سؤالات میلیاردی، جواب‌های…
* رئیس‌جمهور: در پرونده‌های مهم که میلیاردها اموال عمومی مردم در آنها حیف ومیل شده باید به سؤالات مردم پاسخ داده شود. (روزنامه دولتی ایران، ۹/۱۰/۹۵)
* رئیس‌جمهور در مجلس: در صندوق ذخیره فرهنگیان اختلاس نشده که بعضی‌ها شلوغ می‌کنند! یک مقدار وامی به بعضی‌ها داده شده که هنوز عودت داده نشده است! (روز معرفی سه وزیر جدید به مجلس)
براساس فرمایشات فوق می‌توان به سؤالات مردم در خصوص پرونده‌های میلیاردی به شیوه زیر پاسخ داد:
سؤال ۱ـ میزان واقعی اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان چقدر بوده و چه کسانی اموال فرهنگیان را غارت کرده‌اند؟
جواب: اولاً همان‌گونه که قبلاً اشاره شد، اختلاس نبوده و اعطای وام بوده، ثانیاً مبلغی نبوده که ارزش گفتن داشته باشد، ثالثاً چند نفر محتاج و آبرومند و عیالوار بوده‌اند که فعلاً امکان پس دادن وامشان را ندارند و اخلاقاً و شرعاً نمی‌توان به آنها برای پس دادن وام‌هایی که گرفته‌اند فشار آورد!
سؤال ۲ـ نقش ح.‌ف در ماجرای غارت صندوق ذخیره فرهنگیان چه بوده است؟
جواب: اولأ که ایشان را نمی‌شناسیم، ثانیاً بعید نیست که واسطه خیر بوده و دلش به حال افرادی آبرومند و محتاج سوخته و آنها را برای دریافت وام به صندوق ذخیره فرهنگیان معرفی کرده است.
سؤال ۳ـ آیا دیواری کوتاه‌تر از دیوار فرهنگیان پیدا نشده که این عده از آن بالا رفته و اموال معلمان مظلوم را غارت کرده‌اند؟
جواب: علی‌القاعده دیوار فرهنگیان جزو کوتاه‌ترین دیوارهای موجود است و دقیقاً به همین دلیل فرد خیر مذکور در سؤال قبل، از میان همه مراکز موجود، صندوق ذخیره فرهنگیان را برای اعطای وام به آدم‌های آبرومند و عیالوار فوق‌الذکر زیر فشار گذاشته است.
سؤال ۴ـ آیا می‌توان به بازگشت پول‌های غارت‌شده صندوق فرهنگیان و مجازات غارتگران امیدوار باشیم؟
جواب: البته دولت ما دولت تدبیر و امید است و شما حتماً باید در همه موارد امیدوار باشید اما در این سؤال باید یادآوری شود، آنهایی که از صندوق فرهنگیان وام گرفته و پس نداده‌اند آدم‌هایی محتاج و آبرومندی‌اند که اگر داشتند وام نمی‌گرفتند! فلذا از کجا بیاورند که پس بدهند؟ المفلس فی امان‌الله!
سؤال ۵ـ در این صورت فرهنگیان چه گِلی به سرشان بگیرند؟
جواب: از آنجایی که فرهنگیان بسیار عزیز و محترمند و روی سر ما جای دارند، لذا می‌توانند در کمال آزادی از انواع متنوع خاک و گِلی که پس از برجام و لغو کلیه تحریم‌ها به کشور وارد کرده‌ایم استفاده کنند!

رفتار پر خطر
* پنج میلیون دانش‌آموز برای گریز از رفتار پرخطر جنسی آموزش می‌بینند.(ایران، ۲/۱۰/۹۵)
* منظور از رفتار پرخطر جنسی چیست؟ مگر رفتار کم‌خطر جنسی هم داریم؟
** براساس تعریف دولت خدمتگزار رفتارهای جنسی را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد:
الف) رفتارهای بی‌خطر جنسی: مقصود همان دوستی عادی و رایج دخترها و پسرهای دانش‌آموز است!
ب) رفتارهای کم‌خطر جنسی: شرکت دانش‌آموزان در میهمانی‌ها و پارتی‌های مختلط، نمونه‌ای از این رفتارها محسوب می‌شود.
ج) رفتارهای جنسی با خطر متوسط: معانقه، تقبیل و… میان دانش‌آموزان دختر و پسر از جمله مصادیق چنین رفتارهایی‌اند.
د) رفتارهای جنسی پرخطر: با توجه به این که ممکن است خانواده‌ها به این متن دست پیدا کنند لذا از شرح این قسمت معذوریم! فقط همین قدر بدانید که در این قسمت دانش‌آموزان دختر و پسر مرتکب رفتارهایی می‌شوند که حتی دولت اعتدال را هم دلواپس و نگران کرده و عزای این بخش آن‌قدر سوزناک شده که مرده‌شور را هم به گریه انداخته است!
از منظر مکتب اعتدال، رفتارهای با خطر متوسط بلامانع است (چون در این رفتارها اعتدال و حدوسط رعایت می‌شود) و تنها رفتارهای افراطی و تندروانه جنسی باید مهار و کنترل شود! رفتارهای بی‌خطر و کم‌خطر هم که ارزش وقت گذاشتن و نگرانی ندارد!

حسن و بابک
* رئیس قوه‌قضائیه: بابک زنجانی خبر داده که میلیاردها تومان به ستاد انتخاباتی حسن روحانی کمک کرده است! (جراید، ۱۵/۱۰/۹۵)
* رئیس‌جمهور: مردم می‌خواهند بدانند که پول‌هایی که بابک زنجانی برده، کجاست؟ (ایران ۹/۱۰/۹۵)
۱ـ اگر ریاست قوه قضائیه این خبر را زودتر از ۹ دی ماه اعلام می‌کردند، باز هم برای رئیس‌جمهور در خصوص بابک و این که پول‌ها را کجا برده سؤالی باقی می‌ماند؟
۲ـ شاید هم رئیس‌جمهور کنجکاو شده‌اند بدانند غیر از ستاد خودشان کجاها از پول‌های بابک بهره برده‌اند!
۳ـ بیچاره بابک که هم چوب را خورده و هم پیاز را! هم به ستاد روحانی کمک کرده و هم بیشترین فحش را از دولت روحانی خورده!
۴ـ خودمانیم «حسن» چه ربطی به «بابک» دارد؟ و «بابک» را با «حسن» چه کار است؟ اصولاً «بابک» با «حسن» جور نمی‌آید! بابک معمولاً با کامبیز و ساسان و افشین سازگار است نه با «حسن»!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *