پیام شهید

این وصیت نامه ها انسان رامیلرزاندو بیدار می کند
امام خمینی
قسمتی از وصیتنامه شهید محمد رضا محمد رحیمی
…. شما را سفارش می کنم که عمر با ارزش خویش را جز درکناربرادران حزب الله و فداییان امام خمینی و روحانیون بیدار و آگاه صرف نکنید و به قول امام «سعی کنید اسلامتان از روحانیت جدانشود» و مظهر این روحانیت امام شاگردان اویند . دقت داشته باشیدکه انتقادات و ایرادهای بحق شما درمورد نهادهای انقلابی و مسولین انقلاب در حضور مردم نااهل و حتی مسلمانان غیر حزب اللهی با آب و تاب مطرح بشود که مایه تبلیغات شوم و تضعیف وتحقیر این عزیزان انقلاب خواهد بود زیرا «دعوای دو برادر را غریبه نباید بشنود»
….هرگز در پیشبرد انقلاب از انسانها یدورو و ناخالص و بدون بینش صحیح خط امامی یاری و مدد بخواهیدکه بالاخره درمقطقی از کار مجبور به مقابله رودرو به اینها خواهیدشد و جز اتلاف نیرو طرفی نخواهید بست چنانچه خود من تجربه ها در این زمینه اندوخته ام .
قسمتی از و صیتنامه شهید سید محمد صادق مو سوی
… راهی را که آمده ام اگر ان شا الله خدا قبول کند راهی است که خدا پیامبر اسلام و ائمه اطهار مردم را به آن دعوت کرده اید و آن حرکت به سوی لقاء الله است که بهترین راه رسیدن به لقاء الله ،شهادت است و آنجا که بهترین عبادت، شهادت می شود آنجا میدان نبرد است … واین جنگ پیروزیش پیروزی اسلام است وشما حتما خواستار این هستید که فرزند شما درپیروزی اسلام سهیم باشد .
.. .آن صفا و روح روحانی و معنو ی د رشهر نیست و لی در جبهه معنویتی وجود دارد که انسان غافل از خدایی چون من هم به جبهه برود هدایت می گردد و هر لحظه یاد خدا رامی کند و به سوی خدا میرود.
قسمتی از وصیتنامه پاسدار شهید محمود منتظر
مادرم ،قربان تو که هیچ کس جز شما بعد از خدا و مولایش و ائمه اش و امام عزیز گردنم حق ندارد .
شرمسارم از اینکه موقع رفتن خداحافظی نکردم چون شما به زیارت کعبه رفتید و من هم به زیارت خدای کعبه شما درعید قربان گوسفند قربانی کردید و من خودم را ،شما سعی بین صفا و مروه نمودید ومن بین خیمه و قتلگاه ،شما باسنگ رمی جمره کردید ومن بافشنگ ،شیطانکهای ملحد و منافق رانشانه رفتم ،شما بالباس سفید مرم شدید من بالباس رزم احرام کردم شما حجر الاسود رابوسه زدید ومن ریگهای تفتیده کربلای جنوب را .
قسمتی از وصیتنامه شهید اکبر وکیلی
«… به منافقین ودشمنان اسلام و به آنهایی که از روی ظاهر و از روی غرض برای جوانان مردم و شهیدان دلسوزی میکنید بگویید که وقتی مسئله مکتب ودین در کار باشد جان دادن در راه دین هیچ مهم نیست . وقتی که پای اسلام در خطر است همه باید خون بدهند وهمه باید به اسلام کمک کنند و همه باید امام زمان رادربه ثمررساندن درخت اسلام یاری کنند و همه باید در این زمان به فریاد :هل من ناصر ینصرنی ،امام کبیرمان و رهبرعزیزمان پاسخ مثبت بدهند به خصوص جوانان برومند اسلام ،جوانانی که بازوی انقلابند….
پیام شهید مرتضی آقاجان
« خدایا به من قلبی ده که خود در آن جای گیری ،والهی چشمی ده تا راهم را میان کوره راهها بیابم و گوشی ده تاصدای الهیت را ازمیان نغمه های شیطانی جدا سازم و خدایا دستی ده تابدان سنگ لاخه های راهم راکنار بگذارم و پایی ده تاکه آن را بپیمایم و آنگاه در پایان شهادتی ده تابدان به سرمنزل مقصود رسم»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *