ديدگاه سياسى آقاى كوهن! فريب تا كى؟


طى مدتى كه حملات موشكى امريكا و انگليس به خاك عراق جريان داشت, موشكى به عراق پرتاب شد كه عبارت توهينآميز ((اين هديه رمضان براى شما)) بر روى آن نوشته شده بود. به دنبال آن وزارت دفاع امريكا (پنتاگون) اعلام كرد كه از اين مسإله واقعا متإسف است و ((كنت بيكن)) سخنگوى پنتاگون نيز در اطلاعيه اى اعلام كرد كه اين حادثه يك استثناى بسيار نادر است كه به هيچ وجه بازتاب سياست و ارزش هاى امريكايى نيست.
در اين اطلاعيه هم چنين آمده است: ((امريكا عميقا به اسلام احترام مى گذارد. ما به خاطر روابط خوبى كه با ملت هاى عرب و مسلمان داريم, بسيار خوشحاليم و از آنان قدردانى مى كنيم و آن چه كه مسلمانان امريكايى براى ارتش و كشور ما به ارمغان آورده اند, براى ما بسيار ارزشمند است.))
در پاسخ به اين اطلاعيه چند نكته اى را جهت يادآورى, به آقاى ((ويليام كوهن)) وزير دفاع امريكا گوشزد مى كنيم باشد تا كاخ سفيد نشينان بيش از اين ملت هاى مسلمان را چون خود, فراموش كار و احمق فرض نكنند.
آقاى كوهن! خدا ببخشد, اين چه حرفى است؟ ما كه مى دانيم رهبران امريكا عميقا به اسلام احترام مى گذارند. ديگر نيازى به توضيح نبود. ما مى دانيم كه شما با ملت هاى عرب و اسلامى چه روابط خوبى داريد!
قرارداد ((واى پلانتيشن)) هنوز از خاطره ها نرفته است. ملت فلسطين چه زيبا با اين قرارداد برخورد كرد. ما كه مى دانيم عامل اصلى انعقاد اين پيمان, امريكا بود و به خاطر روابط خوبى كه با ملت هاى عرب و مسلمان داشت, تنها چيزى كه در اين قرارداد رعايت نشده, حقوق ملت عرب و مسلمان فلسطين است.
آقاى كوهن! ما عمق احترام شما را به اسلام در جنگ چند ساله بوسنى به خوبى احساس كرديم! زمانى كه صرب ها در سايه سكوت آشكار و پنهان شما, شهرهاى مسلمان نشين را ويران, مردان را تيرباران و شكم زنان مسلمان را مى دريدند و آن ها را در گورهاى دسته جمعى دفن مى كردند, اين علاقه و احترام شما به خوبى نمايان بود. چند هزار كشته جنگ بوسنى نيز از احترام عميق شما نسبت به مسلمانان حكايت دارد.
آقاى كوهن! در ماجراى جنگ ((كوزوو)) از دخالت ها و اهداف پنهان كشور شما, آگاهيم. به همين دليل فاجعه كشتار مسلمانان در ((كوزوو)) را به حساب همان احترام عميق شما مى گذاريم.
آقاى كوهن! ما علاقه شما به مقدسات مسلمانان را زمانى احساس كرديم كه شما حمايت هاى بى شائبه خود را نسبت به نويسنده كتاب موهن آيات شيطانى اعلام كرديد و با انواع ترفندها سعى كرديد فردى را كه به اصلى ترين مقدسات مسلمانان توهين نموده است, فردى موجه و محقق جلوه دهيد. و در مقابل ايران را كه به خاطر دفاع از ارزش ها و مقدسات مسلمانان سينه سپر كرده, چهره اى تروريست و ضد حقوق بشر معرفى نماييد.
آقاى كوهن! هنوز از محاكمه و محكوم شدن ((روژه گارودى)) نويسنده مسلمان فرانسوى بيش تر از چند روزى نگذشته است. جرم او, تنها نوشتن دو كتاب عليه پديده صهيونيسم و معرفى چهره واقعى رژيم اسرائيل بود. و چه خوب از حمايت هاى بى دريغ شما بهره مند شد.
آقاى ويليام كوهن! مردم افغانستان هنوز طعم چند موشكى را كه مدتى پيش از سوى كشور شما به نشانه علاقه عميق به مسلمانان, به افغانستان شليك شد, فراموش نكرده اند. حمايت هاى شما از گروه مسلمان كش طالبان نيز نشان از همين مهر و علاقه شما به اسلام دارد.
آقاى كوهن! شما در آستانه ماه مبارك رمضان با موشك هاى پيشرفته خود, چه زيبا مردم عراق را به پيشواز اين ماه عزيز فرستاديد. همان موشك هايى كه بيمارستان ها و مراكز غيرنظامى عراق را نشانه گرفت و حاصل آن, كشته و زخمى شدن صدها تن از مسلمانانى بود كه هيچ نقشى در اختلاف ميان رژيم عراق و آنسكام نداشتند. و همين امر حكايت از ميزان علاقه شما به اسلام و مسلمانان مى كند.
آقاى ويليام كوهن! در دنيا فقط يك كشور وجود دارد كه مردمش آن چنان از محبت هاى كشور شما بهره برده است كه شايد سال هاى سال طول بكشد تا بتواند تاوان اين محبت ها را پس دهد. ايران كشورى است كه چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب از محبت هاى عميق شما بسيار بهره مند بوده است. سياستمداران شما قبل از انقلاب, با دخالت هاى مستقيم و غيرمستقيم خود در مسائل حكومتى و تنظيم سياست هاى رژيم پهلوى و بعد از انقلاب هم با كودتاى نوژه, برپايى غائله كردستان و تهييج گروهك ها و بالاخره تحميل جنگ عراق, عشق و علاقه خود را به ملت ما ابراز نمودند.
آقاى كوهن! مادران شهدا هر هفته در بهشت زهرا به ياد علاقه عميق شما به مسلمانان و ملت هاى مسلمان, جنگ هشت ساله را در ذهن خود زنده و قبر فرزندشان را با اشك چشم شست وشو مى دهند. جانبازان ما از ياد نبرده اند كه پاهاى آن ها را سلاح هايى قطع كرد كه غرب به نشانه علاقه و احترام به اسلام به رژيم صدام هديه كرده بود.
آقاى ويليام كوهن! مردم ما هر روز با ديدن نام شهدا بر سر در كوچه ها و خيابان ها, الفباى نفرت نسبت به امريكا را مرور مى كنند. و بالاخره آقاى كوهن! نيازى به يادآورى نبود. ما به اندازه كافى از محبت هاى شما به مسلمانان لبريز شده ايم. احتياجى به اظهار تإسف و ابراز علاقه مجدد به اسلام و مسلمانان نيز نبود. تنها خواسته اى كه ما از شما داريم اين است كه لطفا اينقدر به ما ابراز محبت نكنيد. دست از سر مسلمانان برداريد, آن گاه خواهيد ديد كه بزرگ ترين محبت ها را به آنان تقديم كرده ايد.
لطفا اين عشق ها و علاقه ها را به آقاى كلينتون ابراز كنيد تا او هم به خانم ((مونيكالوينسكى)) صهيونيست تقديم نمايد.يك زن مسلمان ايرانى
پاورقي ها: