منافقين در كلام شهيدان

((اين وصيت نامه ها انسان را مى لرزاند و بيدار مى كند))
(امام خمينى(ره))

((منافقين در كلام شهدا))

تهيه و تنظيم:دفتر تحقيق و پژوهش بنياد شهيد انقلاب اسلامى

 


 

((تو اى خواهر و برادر مسلمان, بيدار باش و هوشيار كه فريب اين از خدا بى خبران (منافقين) را نخورى و با چهره هزاران چهره شان شك و شبهه اى در دل تو ايجاد ننمايند)). (پاسدار شهيد محمد جواد ميرى ـ از بروجرد)

((برادر من, خواهر من, روى سخنم با توست, تو كه هم نسل خودم هستى, بهوش باش, خوب چشمانت را بازكن, فردا هيچ بهانه و پاسخى در پيشگاه خداوند ندارى, احساسات خودت را كنار بگذار, هوا و هوس را دور بينداز, امروز بشريت با يك پديده جدى روبروست, تاريخ وارد پيچ حساس و مهمى شده است. بايد تصميم بگيرى با مسائل گستاخانه برخورد كنى, شهامت داشته باش, امروز دنيا اعتراف مى كند كه انسان, اين موجود ناشناخته همچنان ناشناخته و مجهول مانده است و تا اين مجهول حل نشود, هيچ يك از مشكلات جامعه ما حل نخواهد شد. مكتب ما و ايدئولوژى ما و انقلاب ما اين مجهول را حل كرده است و اين دو راهى را از سر راه جوامع بشرى برداشته است.
واى بر شما جوانان, واى بر شما پدران و مادران, واى بر تو اى فدايى, مجاهد, پيكارى و بالاخره تو اى ضد انقلاب كه چقدر از واقعيتها دوريد. تو كه امام زمان خود را نشناخته اى, من نمى دانم چگونه اين مسائل را براى خود توجيه مى كنى, پاسخ وجدان بشريت آينده را چه خواهى داد)).
(روحانى و دانشجوى شهيد مهدى مقدس ـ از نجف اشرف)

((برادران و خواهران من, هرگز نافرمانى خدا را نكنيد كه پشيمان مى شويد. از شما به نداى قرآن كه خداى تعالى فرمود (اولى الامر منكم) از امام خمينى صاحب امر خدا پيروى كرديد و خدا شما را پيروز كرد, علتش اين بود كه به سوى حق رفتيد. ديگر بار شيطان صفتان (منافقين) شما را از خدا جدا نكنند و به سوى مليت و جاهليت و شيطان و دنيا نكشند. اينها درونشان اعتقادى به خدا ندارد و گرنه حكم خدا عيبش چيست كه به حكم خودشان ميل مى كنند. هميشه رضاى خدا را طلب كنيد تا آزاد از همه چيز باشيد. انسان كامل شويد تا صفات حق در شما پيدا شود)).
(روحانى شهيد ـ منصور بامداد ـ از لار)

((حتى يك لحظه از وجود منافقين داخلى غافل نشويد زيرا منافقان مانند شيطان مى مانند كه هميشه در تزلزل حكومت الله كوشش مى كنند)).(دانشآموز شهيد مجيد ميرزاكوچكى ـ از تهران)

((دشمنان اسلام با تحريكات داخلى و با علم كردن گروهكهاى منافق و پيكارى سعى در ايجاد رعب و وحشت در توده عظيم ملت را دارند. شما در حد توانتان سعى كنيد اين طرفداران پاك و معصوم ـ اعم از دختر و پسر… را به راه راست خدائى آوريد)).
(بسيجى شهيد هادى ترابى دلشاد ـ از تهران)

((در مقابل كفار, كه همان منافقين هستند, هرچه مقاومتر باشيد و آنها را به خاك و خون بكشيد.
(پاسدار شهيد محمدرضا اصغرى ـ از تهران)

((هيچ گاه حرفهايى را كه مى شنويد بدون تحقيق قبول نكنيد. تا شايعه در مقصودش كه از بين بردن اسلام و لوث كردن سران انقلاب است ناكام بماند.))
(بسيجى شهيد عباس اكبرى ـ از تهران)

((با منافقان ضد خلق و ملى گرايان از خدا بى خبر به مبارزه بپردازيد و آنان را از صحنه جامعه براندازيد و حيثيت سياسى آنان راـ كه بر امت حزب الله از پيش روشن شده, افشاتر كنيد و سرانجام به زباله دانى بيندازيد.))
((با مكاتب مادى دنيا و اين گروهكهاى از خدا بى خبر بخصوص منافقين ضد خلق مبارزه كنيد)).(دانشآموز شهيد مهدى محقق امين ـ ازقم)
((با چنگ و دندان منافقان و دشمنان اسلام را از بين برده و در جهت معنوى و تزكيه نفس خود بكوشيد.))
(دانشآموز شهيد كورش محمدى ـ از باختران)