از سیاست تا دیانت

محمد صالح

ساده‌ترین جرم

اگر خرگوشی را سهواً زیر بگیرید، سروکارتان با محیط‌زیست و جریمه نقدی خواهد بود.

اگر روی دیوار یک خرابه باستانی خط بکشید، میراث فرهنگی چوب در آستین‌تان خواهد کرد.

اگر شیشه خانه مردم را بشکنید، علاوه بر پرداخت خسارت به صاحب‌خانه باید مجازات مربوطه را هم تحمل کنید.

اگر زبانم لال به اسب یک چهره سیاسی جناحی، یابو خطاب کنید تا قیامت رسوای رسانه‌ای و فضای‌مجازی خواهید بود (به شرط آنکه طرف مربوطه شکایت به عدلیه نبرد یا پس از شکایت، برای پز مظلومیت یا انسان‌دوستی رضایت بدهد والا از طرق قانونی بلایی سرتان می‌آید که برای همیشه هر یابویی را «جناب مستطاب رخش» خطاب کنید!)

اگر به مقامات عالیه دولتی عرضی یا عریضه‌ای بنمایید که همچنین بفهمی نفهمی نازک‌تر از گل نباشد به جرم اهانت به مقامات مملکتی به داغ و درفش قانونی محکوم خواهید شد تا آدم شوید و منبعد طرف حساب‌تان را بشناسید و به اندازه‌ای که توان تحمل داغ و درفش قانونی دارید دهانتان را باز کنید.

اگر آب دهان یا بینی‌تان را از سر ناچاری با پرچم بریتانیا بگیرید با شکایت «وزارت امور دیپلماسی و منافع بیگانه» و به اتهام  اقدام بر علیه امنیت ‌ملی و ایجاد خطر برای مصالح عالیه مملکت دهان و بینی مبارک‌تان چنان کاهگل و بتون آرمه خواهد شد که دیگر اقدام به تنفس یادتان برود.

اما اگر در تنها حکومت دینی دنیا (همین مملکت خودمان) به آیین و مذهب رسمی کشور اهانت علنی و مطبوعاتی کنید نه تنها کسی کاری به کارتان ندارد، بلکه اصولاً کسی جرأت «تو» گفتن به شما را هم نخواهد داشت، چون شما از حمایت قانون و عدلیه برخوردارید، درست مثل همان «یارویی» که پارسال در روزنامه حکم الهی قصاص را غیرانسانی خطاب کرد و هیچ مقامی هم جرأت نکرد یقه‌اش را بگیرد! (بعید نیست پس از انتشار این مطلب نگارنده این سطور به اتهام اهانت به یک شهروند محترم و «یارو» خطاب کردن او به مجازات حقه قانونی محکوم شود، چون به هر حال آن «یارو» که «حکم قصاص» نیست تا بتوان بی‌مجازات توهین نثارش کرد!)

حجاب و عفاف

* اگر می‌خواهید که همه به زیبایی اهل و عیال شما پی برده و شما را به خاطر سلیقه آنان تحسین کنند،

* اگر مایلید جمال دختر و همسرتان، به سمع و نظر همگان برسد،

* اگر دوست دارید اهل‌بیت شما از آخرین مدهای البسه فرنگی و امثالهم بهره‌مند شده و از جماعت عقب نمانند،

* و اگر آرزومندید روشنفکر و دوستدار فرهنگ و هنر شناخته شوید حتماً از نمایشگاه‌های «حجاب و عفاف»  وزارت ارشاد دیدن کنید و با یک تیر ۵ نشان را بزنید! هم ۴ هدف بالا را محقق کنید و هم از تفرج صنع و حظ بصر بهره‌مند شوید! فرصت را از دست ندهید که غفلت موجب پشیمانی است!

* توصیه ایمنی:

اگر اهل ناموس و دین و ایمانید و حجاب و عفاف زن و فرزند برایتان مهم است از شعاع چند کیلومتری  نمایشگاه‌های مذکور عبور نکنید!

فواید بی‌حجابی

اگر تا الان نمی‌دانستید، بدانید که دلیل عدم مقابله مسئولان مملکت با گسترش سیل‌آسای بی‌حجابی و بی‌حیایی، فواید کثیره بی‌حجابی است و مقامات مملکت دلشان نمی‌خواهد که کشور و ملت از این فواید بی‌نصیب بمانند و اما برخی از این فواید:

۱ـ رشد اقتصاد ملی: عدم واردات و خرید چادر و چاقچور که هزینه‌های سنگین ارزی دارد و صرفه‌جویی ارز  (آن‌هم در این روزگار وانفسا که قیمت نفت کاهش یافته و پول نفت‌های فروخته‌شده هم به دلیل تحریم به کشور نمی‌رسد!) از جمله فواید بی‌حجابی است. اصولأ ترویج بی‌حجابی هم هزینه خانوار را کاهش می‌دهد و هم هزینه مملکت را! پژوهشگران ثابت کرده‌اند با بی‌حجاب شدن هر زن ایرانی ۱۹ درصد در هزینه‌های  خانوار و ۶/۳ درصد در هزینه‌های ملی صرفه‌جویی شده و در عوض ۲۳ درصد بهره‌وری خالص سرانه افزوده خواهد شد (و به همین دلیل است که بلاد فرنگ اقتصادشان متحول شده و هر روز بهتر از دیروز است!) در واقع رشد اقتصاد ملی یکی از نتایج شیوع بی‌حجابی است!

۲ـ رواج صراحت و بی‌پرده‌گی در جامعه: اصولاً حجاب و پرده‌نشینی ضررها و زیان‌های بی‌شماری دارد که یکی از آنها فراوانی «پرده» در جامعه خواهد بود. حال آنکه جامعه برای وصول به ترقی باید به جای پرده‌پوشی به «بی‌پردگی» روی بیاورد! مگر نشنیده‌اید کسانی که می‌خواهند صادقانه و باصراحت حرف بزنند می‌گویند: «بی‌پرده عرض می‌کنم!»

۳ـ توسعه صنعت و پیشرفت فناوری و تعمیق علوم و فنون: اگر هنوز ارتباط میان توسعه بی‌حجابی و موارد فوق را درک نکرده‌اید، چرا ما خودمان را خسته کنیم و برای شمایی که متوجه امور نیستید، توضیح واضحات  بدهیم؟

۴ـ ایجاد اشتغال و کاهش نیاز به سرگرمی: تصور کنید بی‌حجابی در مملکت به صورت کامل رایج و شایع شود! آن وقت بسیاری از جوانان بیکار، صبح تا شب در کوی و برزن مشغول بهره‌برداری از «وفور نعمت» شده و سرشان آنقدر گرم می‌شود که دیگر نه نیازی به اشتغال حس می‌کنند و نه پی سرگرمی دیگری می‌روند (و همین امر کلی از دردسرها و مشکلات مسئولان ارجمند را کاهش می‌دهد!) و عملاً خیابان‌ها صحنه سرگرمی عمومی خواهد شد.

۵ـ حل مشکل هسته‌ای: اگر دقت کرده باشید خانم اشتون و سایر خانم‌های حاضر در مذاکرات هسته‌ای بی‌حجابند، اما در تیم مذاکره‌کننده ایرانی حتی یک خانم هم وجود ندارد! باور کنید گیر کار همین‌جاست! چرا که کبوتر با کبوتر، غاز با غاز، شود همجنس با همجنس دمساز! اگر به تیم مذاکره‌کننده ایرانی هم دو سه نفری خانم بی‌حجاب اضافه شود قطعاً به دو ساعت نکشیده مشکل حل شده و پرونده هسته‌ای به خوبی و خوشی بسته خواهد شد و خانم‌های مذاکره‌کننده، کلی فرصت پیدا می‌کنند تا درباره قیمت فلان کرم و پودر آرایشی، جنس رنگ موی یکدیگر، کیفیت کار آرایشگر اختصاصی و ستم‌های فامیل شوهر بحث و تبادل‌‌نظر کنند!

۶ـ جلوگیری از تخریب محیط‌زیست و نابودی جنگل‌ها، افزایش بارندگی و مقابله با خشکسالی، توسعه آبخیزداری و شبکه آبیاری تحت فشار، اصلاح نباتات و کاهش مصرف سم و بذر و کود شیمیایی و…: به نظر شما اگر بی‌حجابی این همه خاصیت و دستاورد نداشته باشد به چه دلیل مسئولان اینقدر بی‌خیال نشسته‌اند که بی‌حجابی همین‌جور زیاد و زیادتر شود و آنها مثل آدم‌های بی‌مسئولیت ساکت و تماشاچی باقی بمانند؟ خیر اشتباه می‌کنید! موارد فوق تنها گوشه‌ای از ثمرات کشف حجاب عمومی و توسعه بی‌حجابی در مملکت است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *