دو قطب جدید

بسم الله الرحمن الرحیم
چندی قبل مجله ای به زبان عربی به دست نویسنده رسید که از آغاز تا پایان و روی جلد و پشت جلد و جزء جزء محتوای آن آن گونه با خط امام و راه و روش انقلاب و جمهوری اسلامی منطبق بود که وقتی به قصد آزمایش، آن را با استتار نام مرکز نشر، به یکی از دوستان عرب زبان، ارائه و از او خواستم با مرور بر عناوین مندرجه حدس زند که توسط چه کسی و در کجا نشر یافته است؟ آن دوست، تمام ارگان ها و سازمان های وابسته به انقلاب اسلامی را نام برد، تا ذهن او از تصور هر چیز دیگر باز ماند. و آن گاه که شناسنامه مجله مزبور را به او نشان دادم چشم او بر کلماتی افتاد که از شدت حیرت و ناباوری، حالتی عجیب به او دست داد. «جمعیه شبان المسلمین فی القدس!» اوه! آیا درست می بینم؟ آیا این راست است؟! جمعیت جوانان مسلمان در بیت المقدس؟! آیا واقعاً انقلاب اسلامی و خط امام این چنین تا قلب سرزمین های اشغالی فلسطینف علیرغم سلطه اهریمنی صهیونیست ها، شکوفا و نیروند شده است؟! آری! این یک واقعیت است. و باز هم نمونه ای دیگر از آن سوی دنیا و از مرکز بزرگترین قدرت دشمن اسلام، از قلب آمریکای جهانخوار:
دانش آموزان سرخ پوست دبیرستان «اسپرینگ دال» ایالت «ارکانزاس» آمریکا، یک جفت جوراب سفید بسیار جالب که از نظر آن ها نمودار اوج اظهار محبت است، همراه با نامه ای آکنده از احساس و عاطفه و عشق نسبت به امام به عنوان شخصیت جهانی بزرگی که مظهر دفاع از مظلومان تاریخ و نوید بخش رهایی ملت های محروم جهان است برای حضرت امام خمینی مدظله العالی فرستاده بودند. (و حضرت امام نیز متقابلاً پاسخی پر مهر با عنوان «فرزندان عزیز خوب» همراه یک جزوه شامل احادیث مناسب با نونهالان از پیغمبر اکرم (ص) ـ که دستور فرمودند ترجمه شود ـ برای آن ها ارسال داشتند.) این ها و هزاران هزار نمونه دیگر از لبنان، مراکش، تونس، عربستان سعودی، مصر، سودان، و دیگر کشورهای تحت ستم نمودارهایی هستند از صدور انقلاب.
آثار انقلاب جهانی اسلام در جای جای صحنه گیتی به ویژه در کشورهای اسلامی اوج گرفته و هم اکنون شرایط سال های مختلف قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مختلف اسلامی در جریان است. در لبنان، شرایط سال ۵۷ و در بعضی دیگر مشابه سال های ۵۶ و ۵۵ و و …
آری! ما هنوز سانسور شدید وسائل ارتباط جمعی جهان استکبار را در مورد اخبار حرکت اسلامی ایران تا قبل از پیروزی فراموش نکرده ایم و اکنون نیز همان وسائل خبری با تجربه و مهارت بیشتر در پنهان نگاه داشتن یا تحریف اخبار انقلاب جهانی اسلام، سعی داشته و هماهنگ با رژیم های وابسته به امریکا و شوروی در خاموش کردن آن کوشش می کنند.
وسعت، عظمت و قدرت انقلاب اسلامی را از هماهنگی تنگاتنگ و اتحاد شوم شرق و غرب و همه اقمار آنان در مقابله با انقلاب اسلامی، می توان دریافت و اگر تا چندی پیش جهان به دو قطب متضاد و رقیب به عنوان شرق و غرب یا کمونیسم و امپریالیسم و اقمار آن دو تقسیم می شد، اکنون با پیروزی انقلاب اسلامی و صدور و گسترش روز افزون آن و استقرار و ثبات جمهوری اسلامی، پرده تزویر از چهره کریه آمریکا و شوروی و … برداشته شده و شرق و غرب به مصداق «الکفر مله واحده» در کنار هم به صورت یک قطب در آمده و در نتیجه، جهان به تقسیم بندی جدیدی رسیده است، که در یک سو تمام مستکبران جهانخوار و رژیم های شیطانی بزرگ و کوچک و در سوی دیگر انقلاب جهانی اسلام و مرکز ثقل و مشعل فروزان آن یعنی جمهوری اسلامی قرار گرفته است.
دشمنان اسلام و مستکبران جهانخوار که با گسترش اشعه نور اسلام، خود را در پرتگاه زوال و نابودی یافته اند، در همان حال که همچون مار زخم خورده، دیوانه وار به سرکوبی جنبش های اسلامی در مناطق مختلف پرداخته اند، بیشترین تلاش و نیرویشان را در خاموش کردن کانون انقلاب (جمهوری اسلامی) به کار گرفته اند و جنگ تحمیلی و ماجراجوئی ها و به خاک و خون کشیدن شهرهای جنوب و غرب ایران به وسیله موشک ها و بمباران ها و به کار گرفتن بمب های شیمیائی و خوشه ای که هر کدام اهدائی یکی از جنایتکاران شرق و غرب است، همزمان با گلوله باران کردن غرب بیروت، دلیلی آشکار بر این مدعا است.
ولی امریکا و شوروی و همه رژیم های دست نشانده آن ها علیرغم جنگ جهانی اعلام نشده ای که به صورت جنگ تحمیلی و توطئه های دیگر علیه اسلام به راه انداخته اند، باید بدانند: امت بزرگ اسلام که شهادت را سعادت و مرگ را آغاز زندگی و جهاد فی سبیل الله را فریضه و نثار جان و هستی خود را در راه خدا، منتهای آرزو می داند، با اقتداء به اسوه های بزرگی همچون حضرت علی و امام حسین علیهما السلام، تا محو کفر و استکبار و نابودی همه ستمگران غارتگر، دست از مبارزه نخواهد کشید و در این راه مقدس حتی ویرانی تمام شهرها و به شهادت رسیدن ده ها میلیون نفر را، خسارت ندانسته بلکه آن ها را سرمایه های اندک و ناچیز در پیشگاه خداوند بزرگ و اجر عظیم او محسوب داشته و برای پیروزی اسلام و تحقق آرمان های جهانشمول آن و آزادی بشریت از انواع بندگی جز خدا، قاطعانه و سرسختانه به راه خود ادامه می دهد.
امت بزرگ اسلام به عنوان وارث اهداف تمام پیامبران و امامان و شهدا و صالحین تاریخ، در حساسترین فراز تاریخ اسلام، رسالت رهائی تمام مستضعفان دربند را بر دوش گرفته و بر آن است که در بزرگترین جنگ سرنوشت ساز بین حق و باطل، نیروی خدائی بیکران خود را در لشکرهای قدس و ارتش بیست میلیونی، تشکل داده با هجومی سیل آسا و سریع، بغداد را بر سر صدامیان بعثی خراب و راه را برای آزادی قدس شریف و رهائی ملت های منطقه باز کند انشاء الله. و السلام.
رحیمیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *