امام خمینی ثابت و استوار از آغاز تا کنون

نوید پیروزی
«… و مطمئن باشید که در سایه بردباری و استقامت با به کار بستن دستورات اسلامی فتح و ظفز از آن ملت اسلام می باشد. ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم – و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الا علون ان کنتم مومنین.»
(رمضان ۱۳۹۳)
این جانب به ملت بزرگ و عزیز ایران پس از تسلیت در این مصیبت های دل خراش و تسلیت در اهانت به قرآن کریم و حریم اهل بیت طهارت علیهم اسلام و تسلیت در واقعه ۱۵ خرداد ۴۲ و ۱۷ خرداد ۵۴ تبریک می گویم بر این روشنفکری و آزادمنشی، تبریک می گویم بر طلوع صبح آزادی و قطع ریشه استعمار و عمال خبیث آن.
(اول رجب ۱۳۹۵)
«من به شما و سایر برادران که در داخل کشور زیر چکمه پلیس و در زندان ها و شکنجه گاه ها به سر می برند و با محرومیت ها و مصیبت های جان فرسا دست به گریبان هستند و به خاندان کسانی که در راه حق زیر شکنجه شاه جان خود را فدا کردند، امید نصرت و پیروزی می دهم به شرط آن که کوشش ها برای حق باشد و برای نصرت دین حق که با پیوستگی به آن از نصرت خدای تعالی برخوردار خواهید شد. من به این جنبش وبیداری عمومی که در کشورهای اسلامی عموماً در ایران خصوصا پدید آمده و به این تنفر و انزجار عمومی از دستگاه های ظلم و وحشیگری و استعمار و استعماگران امیدها دارم. این بیداری و تنفر عمومی، موقت و زودگذر نیست و تا پایان داده به دستگاه جباران و خاتمه دادن به ظلم و ستمکاران ادامه دارد.»
(۴ ذی الحجه، ۹۷)
با خواست خداوند قهار، اکنون در تمام کشور صداهای ضد شاهی و ضد رژیمی بلند است و بلندتر خواهد شد و پرچم اسلام بر دوش روحانیون ارجمند برای انتقام از این ضحاک زمان به اهتراز خواهد آمد و ملت اسلام یک دل و یک جهت به پاس از مکتب حیات بخش قرآن، آثار این رژیم ضد اسلامی و مروج زشتی را محو خواهد کرد. «الیس الصبح به قریب »
(۱۹ ربیع الاول ۹۸)
در ادامه نهضت که موافق رضای خداوند تعالی و ولی عصر است، کوشش کنند واین چراغ فروزنده هدایت را روشن و روشن تر نگهدارند و با اعتماد به خداوند تعالی، مطمئن باشند که ملت پیروز است.
(۲۸ رجب ۹۸)
«نهضت ایران تا پیروزی که مسلما از ان ملت شجاع است ادامه خواهد داشت و بر شما است که این مطلب را هر چه زودتر به ملت برسانید.»
(۱/۶/۵۷)
«عزیزان من! صبور باشید که پیروزی نهایی نزدیک و خدا با صابران است من از این راه دور چشم امید به شما دوخته ام و ان چه در قدرت دارم در خدمت به شما که خدمت به حق است، نثار می کنم و صدای آزادی خواهی و استقلال طلبی شما را به گوش جهانیان رسانده و می رسانم.
(۱۴/۸/۵۷)
«ما اعتقاد داریم که مبارزه ملت ما به پیروزی نزدیک است مبارزات کنونی ایران یک حرکت کاملا اسلامی در جهت تغییر کامل نظام شاهنشاهی و استقرار حکومت جمهوری اسلامی می باشد.»
(۱۵/آبان/ ۵۷)
«ملت ایران برای رهایی از چنگال دیو استبداد و استعمار به رسیدن به حکومت اسلامی نهضت مقدس اسلامی خود را آاغاز کرده و به یاری خدای تعالی نارسیدن به پیروزی ادامه خواهد داد.»
(۱۶/۸/۵۷)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *