هفته وحدت

روزهای دوازده تا هفده ربیع الاول –سالروز ولادت با سعادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص) پایه گذار اتحاد و وحدت در سایه تمسک به حبل الله المتین با هدف آزادی انسانها از همه زنجیرهای بستگی و اسارت و استثمار و استعمار و نیل به عبودیت و تسلیم در پیشگاه خالق هستی و تولد با برکت حضرت صادق (ع) پیشوای بزرگ مذهب و زبان گویای مکتب وحی و نبوت – مصادف با هفته وحدت که امت قهرمان اسلام آن را باشکوه و عظمت هر چه بیشتر برگزار می کند .
برگزاری هفته و حدت همزمان با چنین ایام مبارکی ، معنی و محتوای ویژه ای را دربر دارد که به قدرت خداوند راهگشای صدور و گسترش انقلاب اسلامی در سرتاسر گیتی خواهد بود ، چرا که اساس آئین و مکتب اسلام و هدف پیامبر بزرگ اسلام و امامان معصوم علیهم السلام ، ساختن امتی است یکپارچه که فقط در پیشگاه جلال پروردگار یکتا سر تسلیم و پرستش فرود می آورد « و ان هذه امتکم امه واحده و انا ربکم فاعبدون » و بی گمان تجلی همین و حدت بود که معجزه آسا انقلاب اسلامی را در ایران به پیروزی رساند و ادامه و فراگیری همین وحدت بین امت اسلام در سرتاسر اقطار جهان است که خواهد توانست کاخ مستکبران و جباران را و اژگون و اسلام و مسلمانان را از چنگال خون آلود جنایتکاران در همه جا آزاد نماید و حاکمیت الله را در گستره زمین مستقر سازد.
امت اسلام با اهتمام بی حد به مسئله اساسی وحدت و حراست شدید از این اصل بزرگ اسلامی و دستاوردهای سرنوشت ساز آن هشیارانه ، هر سخن و حرکتی را که موجب کمترین تفرقه ، اختلاف ، پراکندگی و تنازع میان امت اسلام شود ، با کمال قاطعیت خنثی کرده و خواهد کرد و افراد وگروه – هائی را که به هر نحو به این اعمال شیطانی دست می زنند خائن به اسلام و انقلاب اسلامی و خون شهدا دانسته و انها رادر خط جهانخواران شرق و غرب و همکاران صدام پلید می داند که رذیلانه از پشت به انقلاب اسلامی خنجر می زنند .
امت اسلام با تمسک و توجه بیش از پیش به دستورات قران و پیشوایان معصوم (ع) و اهداف جهانشمول اسلام ، آگاهانه به رهنمودهای وحدت بخش حضرت امام خمینی (ره) جامه عمل پوشانده و بابرگزاری هر چه باشکوه تر هفته و حدت که از سوی حضرت آیت الله العظمی منتظری پایه گذاری گردیده پایه های وحدت بین تمام مسلمانان جهان را مستحکم بر خواهد کرد . ان شاءالله . والسلام .
رحیمیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *