تَفسِرُ القُرانِ الکَریِم

لِلاَستادِ العَلامَهِ الشَهید
ایَه اللهِ السَّیِدُ مُصطَفَی الخُمِینی قُدسِ سِرَّه
استاد شهید آیت الله حاچ آقا مصطفی خمینی قدس سره فقیهی بود توانا و عارفی بود و اله و استوار و کوهی آتشفشان بود علیه استکبار و استبداد و کفر جهانی.
کتابها و نوشته های ایشان که در علوم مختلفی نگاشته شده بالغ بر ۲۰ جلد کتاب است که در فقه، اصول، فلسفه، عرفان و تفسیر قرآن کریم می باشد. به خواست خدا، تفسیر ایشان چاپ و بزودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
این تفسیر به سبکی نوین و دقیق نوشته شده و در هر آیه از قرآن کریم مباحثی عمیق دارد.
در هر آیه از لغت و صرف و نحو و اعراب و رسم الخط و معانی و بیان و فصاحت و بلاغت و تجوید و قرائت و فقه و اصول و حکمت و فلسفه و کلام و عرفان و اخلاق بطور جداگانه و به تفصیل بحث شده است، لذا تنها تفسیر سوره مبارکه حمد حدود ۶۰۰ صفحه شده است. این تفسیر برای طلاب محترم حوزه ها و دانشمندان و دانش پژوهان و عموم علاقمندان به قرآن بسیار مفید و خواندنی است. ولی چه کنیم که دستهای کثیف استعمار این استاد عزیز را از ما گرفت و شاگران ایشان را تا ابد یتیم کرد و خللی برای مسلمین ایجاد کرد که هیچگاه نمی توان جبران نمود.
سالگرد شهادت این عالم ربانی و استاد عزیز را به امام عصر ارواحنا الفداء و نایب برحقش امام خمینی مدظله العالی و همه حوزه ای علمیه تبریک و تسلیت می گوئیم.
محمد سجادی اصفهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *