عملیات والفجر ۲ و تروریست های خطرناک

بسم الله الرحمن الرحیم

ناگهان در پگاه اولین روز مرداد ماه جاری، بعد از چندی، آهنگ مارش جنگی از صدای جمهوری اسلامی، پیروزی نوینی را به مستضعفان نوید داد و دیگر بار بر آمال پلید مستکبران خط بطلان کشید، و خفتگان را بیدار و غافلان را هشیار کرد.

رزمندگان پرتوان و والا مقام اسلام، هم چون صاعقه بر لشکریان استکبار جهانی تاختند و آنان را با تمام سلاح های مدرنشان در آتش خشم الهی شان سوزاندند و با آزاد سازی یکی از حساس ترین مناطق سوق الجیشی و صعب العبور و سقوط پادگان مهم «حاج عمران» ضربه ای مهلک بر پیکر ارتش وابسته صدام وارد آورده و برگ زرین دیگری را در تاریخ حماسه و ایثار ورق زدند.

عملیات پیروز «والفجر۲» نقشه های دشمن را در هم ریخت و تبلیغات دروغین آنها را مبنی بر خارج بودن منطقه کردستان از کنترل جمهوری اسلامی رسوا کرد و روشن ساخت که تا منتهی الیه منطقه کردستان از آن چنان وضعیت و ثباتی بر خوردار است که سپاهیان اسلام می توانند از همان منطقه دست به عملیاتی چنین بزرگ و موفقیت آمیز بزنند، و از سوی دیگر منطقه شمالی عراق و منابع و لوله های نفتی آن را بیش از پیش در معرض آسیب قرار دادند.

با این عملیات معلوم شد که آن همه سلاح های مدرن که اخیرا فرانسهٔ ورشکسته و شوروی رسوا و دیگران، سیل آسا به سوی عراق سرازیر کرده اند، در برابر قدرت الهی جمهوری اسلامی اثری جز شکست و ورشکستگی بیشتر برای آنان نخواهد داشت، و هشداری دیگر به حکام مرتجع خود فروخته منطقه داد. حکامی که اخیرا به غفلت بیشتر فرو رفته بودند (تا آن جا که رژیم دست نشانده ی سعودی تا قبل از عملیات، بیشرمانه از انجام مقدمات سفر حج برای حجاج ایرانی ممانعت به عمل می آورد) و … و بالاخره با این عملیات، بزرگترین گام در جهت نابودی نهائی ته ماندگان وابسته به گروهکهای محارب داخلی برداشته شد و مهمترین پایگاه تدارکاتی و تغذیه گروهکها در دست سپاه اسلام سقوط کرد.

امت شهید پرور اسلام با تقدیر و تشکر بی حد از رزمندگان سلحشور و تقدیس از خون شهیدان حماسه آفرین و با توجه کامل به اولویت جنگ به عنوان مهمترین مساله سرنوشت ساز برای اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی، و با تصمیم به ادامه جنگ تا پیروزی نهائی، هر گونه حرکتی را که موجب تضعیف جبهه اسلام باشد، تقویت جبهه کفر و خیانت بزرگ به اسلام و سرنوشت جمهوری اسلامی می داند.

اکنون مسلم است همان دستی که برای تقویت جبهه کفر سیل تجهیزات و امکانات را در اختیار رژیم صهیونیستی عراق قرار می دهد، می کوشد که به گمان خود از داخل نیز با ایجاد اختلاف و تنازع و شکست انداختن در صفوف فشرده و متحد امت اسلام از یک سو و با ایجاد نارضایتی بین توده های مردم به وسیله تررویسم اقتصادی، احتکار و گران فروشی از سوی دیگر، پشت جبهه و جبهه ها و بالاخره جمهوری اسلامی را تضعیف نماید. امت اسلام همان گونه که خود، جبهه و پشت جبهه را به بهترین وجه تا نابودی همه ی ستمگران، استوار و قاطع بر دوش گرفته است، انتظار دارد دولت اسلامی و دادگاههای انقلاب نیز به همان نحوی که تروریستهای دیگر را قاطعانه سرکوب کردند، تروریست های تفرقه افکن و تروریست های اقتصادی را نیز که شکلی خطرناکتر از همان تروریسم مزدور است، نابود و مضمحل کرده و آنها را هر چه زودتر از پیکر خونین جامعه اسلامی بزدایند. والسلام

رحیمیان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *