از میان نامه ها

هرگاه دیدید که دین خدا در معرض خطراست برای خدا قیام کنید.

امام خمینی

فریادهای خونین مرغان پیام آور،در قفسهای کوچک فرعونیان:

امروز جهان اسلام در میان گلوله و خون شهادت و اسارت باردیگر مظلومیت خود را به وسعت ناشناخته کشیده است ،هرچند که دلالان و روباه صفتان،خائنانه ازشرق و غرب تربه ها را پراز گلوله و خمپاره کرده اند و ازاسمان وزمین باروت رابرای محوروشنایی و ایستادگی فروریزند، هرچند که حاکمان خود فروخته مصر در دادگاههای فرمایشی خود برای رضایت ارباب ، این عاشقان سبکبال را درمیان قفسهای خونین به محاکمه می کشاند تا کاخ سفیدان را از سرخی این پیام آوران، خشنود گردانند.

اما زمین هرگز ازرهبران این راه پر سنگلاخ تهی نخواهد شد. که قرآن فرمانروایان شب ظلمانی رابشارتی دیگر داده است.و دیری نخواهد پایید که کام این سوداگران جهانی رابه حلاوتی دیگر آشنا گرداند. همچنانکه شاه و سادات معدوم ازتیررها شده از لابلای سوره های قران مصون نماندند. هرچندحصارها بلند و تنگ و مجاهدان راه خدا دربند گرفتار آیند .اما مگر می شود آیات جاری این یاوران رسالت را با شهادت پایان بخشید که پیام آنها درپیام تمامی دیگر شهیدانمان خواهد آمیخت. و حدیث رفتن را درمیان کودکان فلسطینی ولبنانی و ستم کشیدگان خاک به ارمغان خواهند برد و به آنها یاد خواهند داد که چه کسی آفتاب را دزدیده و خواب شیرین رابه اسارت برده است. اگر چه راه پر از مارهای سمی و خطرناک باشد. باید رفت تاکه چراغ توحید نرود. باید رفت که قدس به انتظاری جانسوز در طلب سپاه محمد است و سپاه محمد را درمیان خون می بایست مهیا کرد.

باید آموخت، باید فریاد کرد ندای شهید اسلامبولی راکه ای برادران اگر امروز گلوله ها قلب مرا پاره پاره نکنند، فردا قلب قران را پاره خواهند کرد. باید رفت تا از خون شهیدانمان در سراسر این زمین دریایی مواج بسازیم و آنها را در خروش خود غرق کنیم، آری باید رفت تاآوارگی و هجرت فلسطین را به پرچمداران بدر، احدو خندق برسانیم و با هموار کردن راه کربلا از بزرگترین قهرمان مظلوم تاریخ نبردمان را قوت بخشیم، آری برادران ما برای اسارت و شهادت شما گریه خواهیم کردهمانطور که برای شهادت دیگر همرزمانتان در کربلای ایران گریستیم . ولیکن ما شاهدان تاریخ این قصه پردرد نخواهیم بود.ما تاریخ  بردوش، با هجومی که آغاز کرده ایم سرود فتح را در وسعت خاک خواهیم خواند و زمزمه ها را به فریاد و فریادها رابه طوفان مبدل خواهیم کرد. ما با پیرخود، امام خود، انتقامتان را از تمامی مجرمان این فاجعه هولناک خواهیم گرفت. وسکوت خود فروختگان این بزم مستانه را نخواهیم بخشید و تا بانگ «لااله الا  الله و محمد رسول الله» درجهان طنین نیفکند از پا نخواهیم نشست.

اردشیر بهرام پور

شهیدی از شهدای دیگر سخن می گوید

سلام بر رسول خدا محمد مصطفی(ص)

سلام بر امیرمومنان علی ابن ابی طالب(ع)

سلام بر امام حسن مجتبی و امام حسین سیدالشهدا(ع)

سلام بر امام زمان مهدی موعود و نائب برحقش امام بزرگوارمان خمینی بت شکن.

سلام بر تمام شهدای بدر، احد ، خندق کربلا و کربلاهای سوسنگرد ، هویزه ،خونین شهر.

سلام بر منصور… برادری که خلوص و طاعت رایادمان داد.

سلام بر احمد قنادان وبابک معتمد…برادرانی که در غربت شهید شدند و درغربت دفن شدند.

سلام بر امیر ، سلام بررضا… برادری که توکل رایادمان داد و راضی و مرضی به لقاء الله رسید.

سلام برحسین علم الهدی … معلمی که سعادت درکش را نداشتیم.

سلام بر غفاردرویشی… خداوند او را مغفرت کند.

سلام برمحمد علی حکیم… که عمل به احکام رایادمان داد.

سلام برجمال دهشور… که اخلاق او  برای ما الگو بود.

سلام بر حسین بهرامی .. آشنای غریب خداوند اورا بیامرزد و ما را به او ملحق سازد.

سلام بر احمد غدیریان… برادری که در عشق به برادران وشهدا سوخت ولب به سخن نگشود و فریادش در سکوت گم بود.

سلام برفرهاد،معشوقی که در راه ایمان به الله جان داد. فرهاد عزیز: زمینهای آزاد شده، ثمره خون پاک شهیدانی چون تو است تو یاری بودی که با بی خوابی و زحمات شبانه ات، حماسه ها آفریدی.

سلام بر محمد حسین آلوگردی و روح پاک ومطهرش . سلام بر او و روح بزرگش و سلام برجسد و جسم آغشته به خونش و سلام بر پای بریده او .سلام برزمینی که او رابه دوش دارد.هنوز که هنوز است، صدای تلاوت قرآنش،دعایش و نمازش درگوشم طنین انداز است و یادش ، قلبم را به آتش می کشد.

«ما پیرو رسول خدا ، محمد بن عبدالله –صلی الله علیه و آله- و شاگرد مکتب سیدالشهدا حسین بن علی (ع) و سرباز حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و یار و یاور امام خمینی هستیم.»

(شهید ) سید فرج الله سیدنور

(… و برای اینکه روحت شاد باشدای شهید و نامت در جوار نام برادرانت زنده و جاوید بماند، و ماهم در این راه سهمی داشته باشیم، سلام تورا به رسول اکرم و ائمه معصومین و امام خمینی و برادران شهیدت، چاپ می کنیم)                                         پاسدار اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *