یادی از شهدا

این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار می کند. امام خمینی

قسمتی از وصیتنامه پاسدار شهید محمد ابراهیم زاده

… با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی که ما را از دوران ضلالت بار پهلوی نجات داد و راه حرکت به سوی لقاء الله را به مردم نشان داد و با سلام خدمت پدر و مادر و خواهران عزیزن هم اکنون که چند ساعتی دیگر برای حمله به دشمن بعثی که آلت دست ابرقدرتها است باقی نمانده چند کلمه ای بعنوان وصیت می نویسم تا شاید پیامی باشد برای تداوم انقلاب.

پدر و مادر عزیزم و همچنین خواهران خوبم هیچگاه کمک و یاری به رهبر و انقلاب را فراموش نکنید و همیشه او را سرمشق قرار دهید که او نیز از تبار پاک رسولان و امامان است همیشه گوشتان به سخنان گوهر بار او باشد و سعی کنید سخنان او را در زندگی خود مو به مو پیاده نمائید و پیرو او باشید. که پیروی از او به سعادت رسیدن است.

مادر و خواهران عزیزم حجابتان را کاملتر و بهتر کنید که این خود مشت محکمی است بر دهان ضد انقلاب، نمازهایتان را ترک نکنید و حتما اول وقت بجا آورید، قرآن را بسیار بخوانید و دستورات آنرا عملی نمائید. با شایعه پراکنی مبارزه کنید و از شیوع آن جلوگیری نمائید.

پدر خوبم شما هم همچنین، قرآن را سعی کنید زیاد بخوانید و از آن کاملا بهره برداری نمائید. حتما به مسجد بروید و نماز را به جماعت بخوانید امام را تا می توانید همه شما دعا کنید تا خداوند او را از گزند حوادث تا ظهور مهدی(عج) نگاهدارد و همچنین تمام رزمندگان اسلام را دعا کنید که دعاهای مردم در اینجا نقش بسزایی دارد و تمام پیروزیها در اثر این دعاها است…

… شما مادر عزیزم اجر مرا در نزد خدا از بین نبرید فکر کنید که شب عروسی من است و همانطور خوشحالی کنید و با گریه خود دشمن را شاد نکنید…

… بامید پیروزی اسلام و مسلمین و به امید به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام در کلیه بلاد کفر

قسمتی از وصیتنامه طلبه و پاسدار شهید محمد فلاح

… خداوندا: دوست می دارم این جان ناقابل را، این خون کثیف را در راه پاک و پر ارزش تو هدیه کنم، به جبهه می روم با چشمی باز و با فکری روشن و با عشقی به معشوق خداوند بزرگ. تنها هدف من این است که رضایت خداوند تبارک و تعالی را جلب کنم، همانگونه که پروردگار می فرماید:

«قاتلوا فی سبیل الله الذین یقاتلونکم»

با آنهائی که با شما می جنگند بجنگید.

رسول اکرم می فرماید:

«و احین یا رب سعیدا و توفنی شهیدا»

خدایا مرا سعید زنده بدار و شهید بمیران. آری برادران، این مکتب انسان ساز اسلام است که تنها با خون حفظ می شود، مثل درختی که تنها با آب زنده می ماند. ناراحت نباشید که این خونها ریخته می شود چونکه اینها در راه خدا و اسلام شهید شدند و اسلام را جانی تازه بخشیدند.

برادران، امیدوارم که ادامه دهنده خون شهیدان باشید و ولایت فقیه این امام بزرگوار و معلم بزرگ زندگانی و رهبر کبیر انقلاب و یار با وفایش آیت الله منتظری را حتی به قیمت جان پشتیبانی کنید و از هر گزند دشمنان حفظ کنید.

چند توصیه به برادران و خواهران عزیز و گرامی:

۱- بکلیه برادران کارمند و کارگر و همه عزیزان که چرخ مملکت را میگردانند توصیه می کنم که شما در برابر خداوند مسئول هستید اگر کم کاری و عملی بر خلاف موازین شرعی انجام دهید.

۲- از کلیه معلمان می خواهم که سعی کنند طوری شاگردان را تربیت کنند که فقط در مسیر اسلام حرکت کنند.

۳- به کلیه برادران و خواهران در هر سنی که هستند توصیه می کنم که مطالعه را رها نکنند چونکه یادگیری سواد، زمان بخصوص نیست، مخصوصا علوم انسانی که در اولویت قرار دارد.

۵- به تمام افراد مسلح و نظامی که بحق وظیفه خود را خوب انجام دادند توصیه می کنم که این مملکت فرمانده اش امام زمان است سعی کنید بهتر حفاظت کنید.

۶- توصیه ام به برادران بسیج این بازوهای قدرتمند ولایت فقیه و سربازان امام زمان(عج) این است که سنگرها را رها نکنید و مردم را به مساجد و اتحاد دعوت کرده و این را هم بگویم که تنها نیروی جاذبه شما اخلاق اسلامی و عمل صالح است و فقط در هر کاری خدا را در نظر بگیرید…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *