امام خمینی ثابت و استوار از آغاز تا کنون

ادامه مبارزه

من مصمم هستم از پای ننشینم تا دستگاه فاسد را به جای خود بنشانم و یا در پیشگاه مقدس حق تعالی با عذر وفور کنم.

(ذیحجه ۱۳۸۲)

ما برای اسلام این همه اهانت شده و می شویم. ما در انتظار حبس و زجر و اعدام نشسته ایم. بگذار دستگاه جبار هر عمل غیر انسانی که می خواهد بکند.

(۱۳۴۲- چهلم فاجعه قم)

… تحت نظر علمای اعلام و حجج اسلام و خطبای عظام، اجتماعات خود را خصوصا در روز جمعه هر چه بیشتر فشرده تر کنید و به مراسم و شعائر مذهبی اهمیت دهید و در مقابل زورگوئیها و قانون شکنی‌ها ساکت ننشینید. (۷ جمادی الثانیه ۱۳۸۴)

در شرائطی که دارند اسلام را از بین می برند، بساط اسلام را بهم می ریزند خاموش ننشینید، مانند نصرانیها که نشستند درباره روح القدس و تثلیث صحبت کردند تا آمدند گرفتند و از بینشان بردند.

(حکومت اسلامی درس ۱۱)

امروز روزی است که اگر دیر بجنبید شما را از بین می برند. نابودتان می کنند. اسلام را محو می کنند. باید جنبش داشته باشید تا بتوانید قوانین اسلام را حفظ کنید، تا حصون اسلام باشید.

(حکومت اسلامی- درس ۶)

وظیفه ملت غیور ایران است که از منافع آمریکا و اسرائیل در ایران جلوگیری کرده، آن را مورد هجوم قرار دهند، هر چند به نابودی آن بیانجامد. (۱۶ رمضان ۱۳۹۳)

هرگز ملت مسلمان ایران تن به ذلت نخواهد داد. ملت عظیم الشأن ایران نهضت خود را ادامه داده و هرگز سستی به خود راه نمی دهد.(۱۵/۶/۵۷)

انقلاب ایران یک نهضت اسلامی است که ادامه دارد و با رفتن یا ماندن شاه نیز ادامه دارد. (۱۶/۸/۵۷)

من از همه ملت ایران تقاضا دارم که همانطور که در اول در میدان مبارزه با کفر همه جا حاضر بوده اید و در صحنه این مبارزه همه حاضر بودید باز هم ادامه بدهید که ادامه این نهضت برای اسلام است و اسلام عزیز این حق را به ما همه دارد که در راه او هر جانفشانی که می توانیم و هر اقدامی که می توانیم بکنیم.

(۲۶/۱/۶۰)

راه ما آن روز تمام می شود که همه احکام اسلام جاری شود. (۱۹/۹/۶۰)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *