سیاست تا دیانت

 

ضرورت آموزش جنسی

۱ـ نویسنده‌ای در آمریکا احساس کرده کودکان نیاز مبرمی به آموزش مسائل جنسی دارند، لذا در این زمینه کتاب مصوری را تهیه کرده و در آن ضمن تشریح تفاوت‌های جسمی و جنسی دختران و پسران و چگونگی روابط جنسی به این سئوال هم پاسخ داده که «انسان‌ها از کجا می آیند؟» البته بسیاری از روان‌شناسان و فعالین اجتماعی امریکا به این کتاب و نویسنده آن اعتراض کرده و آن را برای کودکان بسیار زیانبار دانسته‌اند.

۲ـ مترجمی هم احساس کرده حیف است که کودکان ایرانی از کتاب فوق محروم بمانند، لذا آن را ترجمه کرده و با تصاویر اصلی کتاب یعنی تصویر کاملأ برهنه بدن دختران و پسران و زنان و مردان و تصویر روابط جنسی و… به صورت کاملأ دقیق و شفاف! برای انتشار ارسال کرده است.

۳ـ  و باز بر اساس همان حس ضرورت، کتاب فوق در ایران منتشر شده و عده‌ای در شبکه دوم سیما آن را تبلیغ و معرفی کرده و نهایتأ عده‌ دیگری تصمیم گرفته‌اند تا آن را از طریق آموزش و پرورش در اختیار کودکان کلاس دوم بگذارند و … .

۴ـ اگر فردا روزی این عزیزان احساس ضرورت کنند که مسائل جنسی را به صورت علنی و آزمایشگاهی به بچه‌های مهد کودکی یاد بدهند چه باید کرد؟

۵ـ از آنجا که مجموعه افراد فوق اصولأ متوجه معنی شرم و حیا و عفت عمومی و… نیستند، لذا عبارت «خجالت بکش» برای آنها معنی و مفهومی ندارد و طبعأ تأثیری هم بر روند فوق به جا نمی‌گذارد. یعنی هر چه شما لبتان را گاز بگیرید، با چشم اشاره کنید و حتی بلند بلند بگویید زشت است، خجالت بکش، حیا کن و… این عده کارشان را می‌کنند و یک روز می‌بینید که دختر هشت ساله شما این کتاب را از مدرسه به خانه آورده است و می‌گوید: «خانم‌ معلم گفته همه باید این کتاب رو بخونن وگرنه از مدرسه اخراج می‌شن! فردا هم باید پولش رو ببریم مدرسه. بیست هزار تومن!»

۶ـ تصور کنید روزی که با مطالعه این کتاب، اطلاعات بچه‌های دوم ابتدایی در باره مسائل جنسی از پدر و مادرها بیشتر شود. آن‌گاه بی‌تردید انقلابی حقیقی در حوزه مسائل خانواده و آموزش و پرورش رخ خواهد داد و والدین برای دریافت مشاوره در امور زناشویی و جنسی به فرزندان نوشکفته‌شان مراجعه خواهند کرد.

۷ـ و اصولأ هدف مترجم و ناشر و شبکه دو و آموزش و پرورش از ترجمه و انتشار و تبلیغ و تدریس چنین اثری برای بچه‌های کلاس دوم ابتدائی، عمق‌بخشی به چشم و گوش بچه‌هاست به صورتی که چشم و گوش آنها چنان باز شود که حتی پس از مرگ هم بستنش ممکن نباشد.

۸ـ و احتمالأ شنیده‌اید که براساس اعلامیه جهانی حقوق بشر  یکی از اصول حقوق بشر فهمیدن این نکته است که از کجا به دنیا آمده و بچه‌های ما هم چون بشر محسوب می‌شوند، لذا از این حق برخوردارند و اگر کسی با انتشار و توزیع و تبلیغ کتاب مذکور برای بچه‌های دبستانی مخالفت کند، در حقیقت با حقوق بشر مخالفت کرده و برای مجازات باید به «گوانتانامو» فرستاده شود!

 

اگر آمریکا حمله کند…

اگر خدای نکرده روزی آمریکا به ایران حمله کند آنگاه:

الف) واردات خودروهای میلیاردی و چند صد میلیونی به کشور متوقف می‌شود.

ب) لوازم آرایشی خارجی نایاب می‌شوند.

ج) و خانم‌ها برای اینکه با آرایش کامل به کوچه و خیابان بیایند، با هزار و یک مشکل روبرو خواهند شد.

د) آب استخرهای خانگی تأمین نمی‌شود و جکوزی‌ها و سوناهای مرطوب از کار می‌افتند و آنهایی که میلیاردها خرج کرده‌اند تا در ویلاها و پنت‌هاوس‌هایشان از استخر و متعلقات بهره ببرند، حسابی ضرر خواهند کرد.

هـ) رستوران‌های شیک و مجلل تعطیل خواهند شد و آنهایی که برای یک وعده شام با دوست دختر یا منشی خصوصی‌ خود چندصد هزار تومان ناقابل هزینه می‌کنند، معطل می‌مانند که دیگر در کجا چنین شام دو نفری‌ای را تدارک ببینند.

و) پیست‌های اسکی یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند و کسانی که با ماشین‌های میلیاردی  دنبال دختران و زنان آرایش کرده مردم می‌رفتند تا روزی را با هم در پیست‌های میلیونی با تجهیزات میلیونی اسکی کنند، زانوی غم در بغل خواهند گرفت.

ز) و طبیعی است که در چنین حال و هوایی دیگر استراحت در ویلاهای چند هزار متری لواسان و شمال ممکن نخواهد بود، چون آدم برای استراحت در ویلایی چهل پنجاه میلیارد تومنی باید آرامش داشته باشد. در نتیجه پول‌هایی هم که برای این ویلاها هزینه شده‌اند، سوخت می شوند.

ح) چون معمولاً در زمان جنگ ملک و زمین ارزان می شود، لذا در صورت حمله احتمالی آمریکا به ایران چه بلاهایی که بر سر کسانی که با زد و بند و رانت و حرام‌خواری هزاران متر زمین مرغوب بیت‌المال را بالا کشیده و صدها هزار متر برج و پاساژ و مجتمع تجارتی علم کرده‌اند، نخواهد آمد!

ط) قیمت آدامس‌ها، شکلات‌ها و بیسکویت‌های اصلی خارجی چند برابر خواهد شد. (البته اگر نایاب نشوند!). آن وقت بعضی‌ها بدون این تنقلات جواب جگر گوشه‌هایشان را چه بدهند؟

ی) واردات واکسن و داروهای تقویتی و شامپوهای ویژه سگ‌های ملوس خانگی به کشور متوقف خواهد شد و آنهایی که فصل به فصل سگ‌های میلیونی عزیزشان را واکسن می‌زنند و هر هفته قطره خوراکی به دهنشان‌ می‌ریزند و هر دو روز یک بار حمامشان‌ می‌کنند، باید عزا بگیرند.

لذا با جمع‌بندی موارد فوق هر انسان عاقلی می‌فهمد که در افتادن با آمریکا به صلاح نیست و همان بهتر که جلوی آمریکا کوتاه بیابیم و دست کدخدا را ببوسیم و عذرخواهی کنیم تا خدای ناکرده کدورتی پیش نیاید و بلاهای فوق بر سر ملت ما نازل نشوند.

 

ثواب الاعمال رمضانیه

اگر کسی در ماه رمضان سال ۹۶ در تهران یا یکی دیگر از نقاط ایران روزه باشد و در خیابان جماعتی را ببیند که وسط روز ماه رمضان به هم آب معدنی خنک تعارف می‌کنند و آن را تا آخر سر می‌کشند و صبر کند و از کنار آنان رد شود، ثواب روزه‌اش حدود دو برابر خواهد شد و اگر نهی از منکر لسانی کند و کتک بخورد، ثوابش سه برابر است و اگر کتک را در حضور زن و فرزندش بخورد، ثواب روزه‌اش چهار برابر می‌شود.

و اگر به دلایل فوق، مسخره هم بشود، ثواب دو ماه روزه‌داری را می‌برد

و اگر روزه‌خواران گردن کلفتی را که در وسط خیابان و در روز روشن روزه‌خواری می کنند، نهی از منکر کند و کتک بخورد تا آنجا که دست و پایش «من خلاف» قلم شود و چشمش از حدقه بیرون بپرد، آنگاه بعید نیست که ثواب شهید داشته باشد.

اگر جوان مؤمنی در همین ایران خودمان و در ماه رمضان روزه باشد و در دانشگاه یا در خیابان ببیند که دختری عاقل و بالغ با پیراهن نازک و شلوار تنگ و کوتاه مشغول سیگار کشیدن و آب خوردن است و شالش هم روی شانه‌اش افتاده و سرش را پایین بیندازد، مورد تشویق حوریان بهشتی قرار خواهد گرفت

و اگر ببیند که دختر فوق با دوست پسر گردن کلفتش مشغول نوشابه خوردن در محوطه دانشگاه است و نهی از منکر لسانی کند و مسخره شود، حوریان برای او قصری از رخام در ییلاقات بهشت بنا کنند

و اگر پس از نهی از منکر کتک بخورد تا حالش جا بیاید، ثواب خاصی ندارد، چون حالش جا آمده است، اما اگر کتک بخورد و مأمور انتظامات دانشگاه هم توبیخش کند، بعید نیست که حوریان بهشتی دو تا کاخ برای او بسازند.

بر همین منوال اگر مؤمنه روزه‌داری در دبیرستان یا دانشگاه یا خیابان آن هم در وسط ماه رمضان، روزه‌خواری، آن هم از نوع نوشیدن «رانی» خنک را ببیند و نهی از منکر کند و تو دهنی بخورد و چادرش پاره شود و به دلیل اختلال در نظم عمومی و دخالت در وظایف نیروی محترم انتظامی، توسط ناجا بازداشت و سپس با تعهد آزاد شود، فرشتگان معادل ثواب چند سال «مرابطه» با زبان روزه را به حساب معنوی او واریز خواهند کرد ان‌شاءالله!

 

اعمال الارمضانیه و الرسانه‌الملیّه

و مستحب است در رمضان‌المبارک تماشای سریال و مداومت بر آن چنانکه شیخ به سند کافی از سید روایت نموده که فرمود هرکس ماه رمضانی را درک کند و در آن  سریالی را از  سیمای جمهوری اسلامی را پی‌گیری نکند خیری در او نیست!.

و مستحب است سریال بلافاصله پس از افطار باشد و روزه‌دار قبل از برخاستن از سفره افطار آن را تماشا کند و باید که اهل منزل در تماشای آن بر یکدیگر سبقت بجویند و هر چه، شوق بیشتری نشان دهند استحباب آن افزایش یابد، تا آنجا که در خبر است هرکه در ماه رمضان روزها را روزه بدارد و تمامی سریال‌های رسانه ملی را پس از افطار تماشا کند (به ترتیب از شبکه ۳ پس از اذان تا شبکه ۱، ساعت ۱۱ شب!) و حتی یک قسمت از او فوت نشود بعید نیست که به مقام اهل ” لغو” برسد!، و دست کم باید در هر شب دو سریال ببیند و بر رسانه ملی فرض است (هر چند بعضی از امرای رسانه ملی آن را احتیاط واجب دانسته‌اند) که جهت هر ماه رمضان سه سریال بسازد و در هر سریال یک خانم چادری و چند خانم و دختر خانم شیک و روز آمد تعبیه کند و اگر بیش از یک خانم چادری در سریالی باشد ثواب آن سریال ده برابر است تا آنجا که شیخ به سند معتبر در ” کشف‌الرسانه” از سید روایت نموده که آنگاه که پنج نفر از بازیگران خانم یک سریال ماه رمضان،  چادری باشند، دیگر حساب مدیران سازمان در دیوان محاسبات برداشته شود ولو که همه آن خانم‌ها آرایش غلیظ داشته باشند و در زندگی‌شان یک لحظه هم چادر نپوشیده باشند و بهتر است که در همان اوایل پخش سریال، آن بازیگران زن(همان چادری‌ها) تصاویر بی‌حجاب خود را در پیج‌های اینستاگرامیشان بگذارند و چند تصویر برهنه و نیم برهنه خود را پروفایل تلگرامشان کنند تا فیض اکمل حاصل شود!.

و فرمود خوشا به احوال آن مدیر رسانه ملی که در ماه رمضان سریال‌های او خلقی را از رفتن به مسجد و خواندن ادعیه ه اعلم . سنن وارده است و فرمود مومن به حلاوت زولبیا و بامیه رمضان نرسد مگر در زمان تماشای سریالهای این ماه واللب ) باز کرده و اذکار وارده ماه رمضان باز بدارد و سزاوار است مومنین و خاصه مومنات سفره افطار را با شروع سریال شبکه سه (پس از اذان مغرب) باز کرده و پس از خاتمه سریال شبکه یک و صرف شام در ساعت یازده شب جمع کنند و این از سنن وارده است. و فرمود مومن به حلاوت زولبیا و بامیه رمضان نرسد مگر در زمان تماشای سریال‌های این ماه والله اعلم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *