انقلاب اسلامى در كلام شهيدان

((اين وصيت نامه ها انسان را مى لرزاند و بيدار مى كند))
(امام خمينى(ره))

انقلاب اسلامى و حفاظت از آن در كلام شهيدان

تهيه وتنظيم:دفترتحقيق وپژوهش بنيادشهيدانقلاب اسلامى

 


 

((برادران و خواهران و اى كسانى كه صداى مرا مى شنويد قدر اين انقلاب را كه زمينه ساز انقلاب حضرت مهدى(ع) مى باشد بدانيد. دوستان و آشنايان و همكاران عزيزم به راه پاك روح الله ايمان داشته باشيد و با وحدت بيشتر در راه اهداف جمهورى اسلامى پيش رويد.
سرباز شهيد ابوالفضل امين زاده, از دامغان

ما فرزندان اين مكتب (اسلام) كه آرزوى شهادت را در دل خود پرورانده بوديم با انقلاب اسلامى و استقرار نظام جمهورى اسلامى به رهبرى امام خمينى كه پرچمدار همان انقلاب حسين است شعار گذشته را به شعور مبدل ساخته به اين اميد كه جنگ به سرافرازى اسلام و انقلاب تمام شود.
بسيجى شهيد حيدر هراسانى, از دامغان

دوستان چه بخواهيم چه نخواهيم مسئوليت انقلاب بر دوش ماست, اگر در اثر سستى و كاهلى, انقلاب ضربه بخورد, گويى به اسلام ضربه خورده است.
شايد بعضى ها بگويند اين انقلاب براى ما چه كرده است, آنها شايد نمى دانند خداوند يكى از بزرگترين موهبت ها را به وسيله اين انقلاب به ما ارزانى داشته است و آن سربلندى يك ملت و استقلال و آزادى اوست.
بسيجى شهيد حميد علامه زاده, از تهران

مبادا از اطاعت رهبر و دفاع از انقلاب دست برداريد كه خداوند امانتى را كه به شما داده است پس خواهد گرفت و همان كه امام فرمود:
((اين انقلاب احتياج به چنين جوانهايى دارد تا از آن حفظ و حراست كنند)) و شما نبايد نگران باشيد از اين كه فرزندانتان را در راه انقلاب داده ايد بلكه بايد افتخار كنيد كه مى كنيد.
دانشجوى شهيد ميرحسين اعتصامى از مشهد

نهال انقلاب اسلامى براى رشد احتياج به جانفشانى دارد, پس بر ملت مسلمان ايران است كه به پيام هل من ناصر ينصرنى امام لبيك بگويد و با جهاد خود, از نهال انقلاب مراقبت كند.
كارگر شهيد على اكبر صالحى از خوراسگان

برادران و خواهران از كمك به امام و انقلاب خوددارى نكنيد چون راه امام, راه انبيإ و خداوند كريم مى باشد.
گروهباندوم شهيد محمد على حيدرى از زابل

پدر جان, مادرجان, اين انقلاب, انقلابى است خدايى, و ما بايد باور داشته باشيم كه خداوند و امام زمان بر اين مملكت نظر دارند و رهبر اين انقلاب كه امام خمينى است و فرزند پاك پيامبر اسلام است ما را به سوى همان راهى كه خداوند گفته راه مستقيم است هدايت مى كند.
كارمند شهيد محمود پورصالح كچومثقالى از تهران

فعلا انقلاب ما همچون تيرزهرآگينى براى همه مستكبران درآمده است و ياورى براى همه مستضعفين جهان, ما با هيچ دولت و كشورى شوخى نداريم و با تمام مستكبرين جهان هم سر جنگ داريم و در رابطه با اين هدف جنگ با صدام يزيد مقدمه است.
پاسدار شهيد غلامحسين باقرى از اروميه

منافقان و ضد انقلابيون داخلى كه مزدور بى مزد قدرتهاى جهانى هستند مى خواهند با اشاعه فساد و فحشإ جامعه اسلامى ما جوانان را به مسائل زودگذر مشغول كرده و خون پاك شهدإ را كه براى اصلاح جامعه شهيد شده اند پايمال كنند.
دانشجوى شهيد مهدى شاهدى از بهبهان

برادران و خواهران عزيز از ولايت فقيه پشتيبانى كنيد كه ولايت يك ركن از اركان اسلام است.
دانشجوى شهيد ابراهيم اسپيد از دزفول

شجره انقلاب اسلامى احتياج مبرمى به خون جوانان عاشق و خدمتگذار به خداوند سبحان دارد. از آن طرف خداوند متعال همه جوانان برومند و شايسته و باتقوا را به وسيله ((شهادت)) گلچين مى كند لذا عاشقان اسلام اصيل و خط امام به سوى قتلگاه ملكوتى مى شتابند تا قرعه به نام كدام شايسته درمىآيد.
دانش آموز شهيد داود سهرابى از تهران

خداوند اين امانت جمهورى اسلامى را در دست شما قرار داده مبادا به اين امانت خيانت كنيد. هميشه و همه جا مواظب توطئه هاى فرهنگى شرق و غرب باشيد.
دانشجوى شهيد محمد مسعود حميديان از تهران

براى پشبرد سريع ((اهداف)) انقلاب اسلامى, هر فرد متعهد بايد تا آخرين حد توان خود تلاش و كوشش كند و تا آخرين قطره خون خود مقاومت نمايد.
مهندس شهيد مهدى حاجيان مقدم از تهران