امام خمینی ثابت و استوار تا کنون

کمونیسم

(اگرقشرهای جوان از هر طبقه ای که هستند،  جهت حکومت اسلام را که با کمال تأسف،  جزچند سالی در زمان پیغمبر اسلام (ص)و در حکومت بسیار کوتاه أمیرالمؤمنین(ع)جریان نداشت،  بفهمند،  أساس حکومتهای ظالمانه استعماری و مکتبهای منحرف کمونیستی و غیره،  خودبخود بر چیده میشود. )                                                 (۲۳/۳/۱۳۹۱ه. ق)

(من صریحاً اعلام میکنم که از این دستجات خائن چه کمونیست و چه مارکسیست و چه منحرفین از مذهب تشیع و از مکتب مقدس أهل بیت عصمت علیهم الصلاه والسلام،  به هر اسم و رسمی باشد،  متنفّر و بیزارم و آنها را خائن به مملکت و اسلام و مذهب می دانم)                                                                                     (۲/صفر/۱۳۹۷ه. ق)

(کمونیستی یک مخدّری است برای مردم،  نه این که عقده هائی را حل کند! مگر میشود کسی که خودش آدم نیست،  برای آدمها کار کند؟!. . .  کمونیستی برای این است که مردم را بازی بدهند.  مگر میشود کسی به مبادی غیبی اعتقاد نداشته باشد و در فکر مردم باشد؟!)                                                                                            (۱۹/۱۱/۵۶)

(کمونیسم در ایران با دست آمریکا،  چنانکه حزب توده به دست انگلیس ایجاد شد. )                                          (۲۰/۳/۵۷)

(الآن توده‌ای‌هائی که اسمی بودند و رسمی بودند،  در دستگاه ایشان (شاه) نوکرند. )                                      ( ۴/۸/۵۷)

(ما نمی توانیم کمونیستها را بپذیریم،  برای اینکه خطر آنان برای کشور ما کمتر ازخطر شاه نیست،  ما آنها را نمی‌توانیم بپذیریم. )                                                    (۲۱/۸/۵۸)

(مارکسیستها و کمونیستها هیچ نقشی در ایران ندارند و ما هیچ خوفی از آنها نداریم. )                                    (۲۵/۸/۵۷)

(ما با کمونیسم بین الملل به همان اندازه در ستیزیم که با جهانخواران غرب به سرکردگی آمریکا و با صهیونیسم و  اسرائیل شدیداً مبارزه می کنیم.  دوستان عزیزم بدانید که خطر قدرتهای کمونیستی از آمریکا کمتر نیست. )                                                (۱/۱/۵۹)

(بعضی از اینها که خودشان را از کمونیسم می دانستند یا خیال کرده اند چنین بودند،  در دربار شاه خدمت می کردند. )                                                                  (۲/۳/۵۹)

خطر کمونیسم از سرمایه داری غرب کمتر نیست.  مردم عزیز ایران باید در مقابل دسیسه های آنان هوشیارباشند. )                                                                    (۲۲/۱۱/۵۹)

(به دام انداختن سران خیانتکار حزب توده،  موجب سرافرازی امت اسلامی است. )                                           (۱۵/۲/۶۲)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *