سیاست تا دیانت / محمد صالح

اقدامات فرهنگی
با توجه به رواج گسترده بی‌حجابی و عادی شدن آن در مملکت پس از بلوای «زن، هرزگی، بیحیایی»، روسای سه قوه و بسیاری دیگر از صاحب منصبان ، نمایندگان مجلس، برخی از علما، تعدادی از وعاظ و سایر عالیجنابان بر این امر متفق شدند که علاج بی‌حجابی، اقدامات و مقابله فرهنگی با این بلیه است و در همین راستا طی یکسالی که از بلوای مذکور می‌گذرد انبوه اقدامات فرهنگی توسط دولت و عدلیه و مجلس انجام شده که دستاوردهای بسیاری داشته و موجبات ریشه کنی بی‌حجابی و بی‌حیایی در مملکت را فراهم آورده است. اهم این اقدامات عبارتند از:
الف) اقدامات دولتی:
۱) وارد کردن رسمی زنان و دختران به ورزشگاه‌های مردانه جهت تماشای فوتبال و…
۲) برگزاری انواع مسابقات ورزشی به صورت مختلط با حضور پرشور مردان و زنان در شیراز و کیش و…
۳) صدور مجوز برپایی کنسرت‌های مبتذل و مختلط جهت استماع هنرنمایی «مطربان و اهالی غنا» و انجام حرکات موزون توسط حضار
۴) اعطای جواز تولید و نمایش انواع فیلم‌های مبتذل در سینما و بی‌اعتنایی به تولید و انتشار سریال‌های مستهجن ایرانی در فضای مجازی
۵) صدور مجوز تولید و اجرای تئاترهای مبتذل (با درجه ابتذال بالا) در اماکن و سالن‌های دولتی
۶) پذیرش محترمانه زنان بی‌حجاب در ادارات دولتی و ارائه انواع خدمات دولتی، بانکی، درمانی و… به این عزیزان
۷) پذیرش افراد بی‌حجاب در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و پایانه‌های مسافری و ارائه خدمات کامل به این افراد در پروازها، قطارها و اتوبوس‌ها
۸ ) عدم برخورد قانونی با دانشجویان بی‌حجاب در دانشگاه‌ها و فراهم آوردن زمینه‌های لازم جهت حضور آزادانه این افراد در محیط‌های آموزشی، جلسات دفاع از پایان نامه‌ها و….
۹) باز گذاردن دست تولید کنندگان و فروشندگان لباس‌های بدن نما و مغایر با حجاب و عفاف در تولید و عرضه این نوع از پوشاک
۱۰) عدم برخورد با اصناف و شرکت‌ها و کسبه‌ای که از کارکنان بی‌حجاب استفاده می‌کنند و به صورت انبوه به مشتریان بی‌حجاب خدمات می‌دهند مانند کافه‌داران‌، مالکان پاساژها و فروشگاه‌های بسیار بزرگ (مالها)
۱۱) بی‌تفاوتی نسبت به ادامه ولنگاری و برهنگی و ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی در فضای مجازی
۱۲) استفاده از مربیان مرد برای تیم‌های ورزشی زنان و برپایی مسابقات ورزشی با حضور زنان برهنه خارجی (مثلاً مسابقه پرش با حضور خانم برهنه قزاقستانی در تهران)

ب) اقدامات عدلیه‌:
۱) بی اعتنایی به پرونده‌های ارسالی به دادسراها در خصوص متهمان به بی‌حجابی و عدم پیگیری قضایی آنها
۲) بکار بردن حداکثر رافت اسلامی درباره مخالفان حجاب و افرادی که در فضای مجازی به ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی مشغولند.(به گونه‌ای که این افراد پس از خروج از حبس و بازداشت با جسارت و گستاخی بیشتر به اقدامات سابق خود ادامه می‌دهند)
۳) برگزاری جلسه رسمی دادگاه و انجام دادرسی با شرکت متهم زن به صورت بی‌حجاب.
۴) مخالفت با طرح وزارت بهداشت جهت برخورد قانونی با داروخانه‌هایی که از کارمندان بی‌حجاب استفاده می‌کنند.
۵) استنکاف برخی قضات از مجازات مرتکبان بی‌حجابی علیرغم اثبات جرم این افراد در دادگاه.

ج) اقدامات قوه مقننه:
۱) همراهی لسانی و قلمی و عملی برخی نمایندگان با جنبش « زن، هرزگی، بی حیایی»
۲) گرفتن عکس یادگاری با زنان و دختران بی‌حجاب توسط بعضی از نمایندگان مجلس
۳) بی‌اعتنایی کامل مجلس نسبت به مسئله بی‌حجابی و نادیده گرفتن آن در یک سال اخیر
۴) شانه خالی کردن از تصویب یک قانون کارآمد برای ساماندهی وضعیت حجاب و عفاف در جامعه

د) اقدامات صدا و سیما:
۱) کاهش مقدار سانسور زنان بی‌حجاب (یا نمایش میزان بیشتری از برهنگی زنان) در فیلم‌ها و سریالهای خارجی
۲) نمایش فیلمها و سریالهای توقیف شده داخلی که حاوی صحنه‌هایی ازبی‌حجابی بازیگران زن ایرانی هستند (مانند: سرزمین مادری)
۳) تهیه گزارش‌های خبری از تک و توک زنان کم حجاب موجود در راهپیمایی‌ها و تشییع شهدا و تمرکز بر نمایش تصاویر این زنان.
۴) آزاد گذاشتن مجریان و بازیگران زن در انتخاب نوع پوشش و آرایش و استفاده از البسه ویژه تبرج
۵) نساختن فیلم ،سریال و مستند درباره پیامدهای منفی و عواقب بی‌حجابی
۶) عدم تولید آثار نمایشی درباره زنان مومنه و محجبه‌ای که در عرصه‌های علمی و پزشکی و… درخشیده‌اند.
* نکته مهم: از نهادهای فرهنگی مانند سازمان تبلیغات، حوزه هنری هیچ علامت حیاتی مشاهده نمی‌شود لذا در این گزارش به این مجموعه‌ها اشاره ای نشده است.

چگونه در انتخابات مجلس برنده شویم؟
از آنجا که در ایام انتخابات مجلس هزاران نفر از اقشار مختلف جامعه به شدت احساس تکلیف کرده و برای پیروزی در آن به انواع اقدامات خطرناک و انتحاری متوسل می‌شوند لازم دیده شد تا ساده‌ترین و در عین‌حال موثر‌ترین روش‌های پیروزی در انتخابات را جهت اطلاع نامزدهای محترم (و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای) آموزش داده شود:
۱) زدن زیرآب سایر نامزدها به شکل نامحسوس در موضوعات اقتصادی، اداری، اخلاقی و خانوادگی ( بهتر است این مهم را به صورت کنترات به افرادی که در قالب‌های آزاداندیش، عدالت خواه، فساد ستیز، اصلاح طلب و… در فضای ولنگار مجازی مشغول نان خوردن هستند، بسپارید).
*تذکر مهم: مراقب باشید که خودتان به این عرصه ورود نکنید بلکه در هر نطق انتخاباتی لزوم احترام به رقبای عزیز را یادآوری کرده و از نامزدهایی که رقبایشان را تخریب می‌کنند به خدا پناه ببرید!
۲) برشمردن مشکلات حوزه انتخابیه به شکل مبالغه‌آمیز و تاکید بر این نکته که اگر نماینده سابق دلسوز و کاربلد بود حوزه انتخابیه به این مصیبت‌ها دچار نمی‌شد. (باید با بیان این مطلب که شما می‌توانید گوش فرماندار و استاندار را گرفته و مدیران منطقه را بخاطر عملکردهایشان به چوب و فلک ببندید، قدرت، نفوذ و قاطعیت خود را به رای دهندگان عزیز نشان دهید.)
۳) تا کنون هیچ سیاستمداری بخاطر وعده دادن خناق نگرفته و نمرده است! فقط مراقب باشید وعده تکراری ندهید و در وعده دادن خلاقیت داشته باشید. وعده هرچه دروغ تر و بزرگ تر باشد تاثیر بیشتری بر رای دهندگان می گذارد. ( به فکر فردای پس از انتخابات هم نباشید : اگر نماینده شدید که خرتان از پل گذشته و مهم نیست مردم پشت سرتان چه می گویند، اگر هم بازنده انتخابات باشید دیگر کسی کارتان ندارد!)
۴) از هشدارهای وزارت کشور و شورای نگهبان نترسید و در تبلیغات دست و پای خودتان را نبندید و هر جور که می توانید و می خواهید فعالیت انتخاباتی کنید ! چون تا الان هیچ نامزدی به خاطر زیرپاگذاشتن قانون در فعالیتهای انتخاباتی به دادگاه معرفی نشده است! احیانا اگر هم فرد مسئول یا نهادی به علت زیر پا گذاشتن قانون در ایام انتخابات به شما خرده گرفت، با توپ پر به او حالی کنید که شما در حال گرم کردن تنور انتخابات هستید و نظام و حکومت باید از شما ممنون هم باشند!
۵) دقت کنید اعضای ستادهای شما تصاویر تبلیغاتی را جابجا منتشر نکنند : تصاویر و سلفیهای شما با خانمهای بازیگر ، خوانندگان پاپ ، شاخهای اینستاگرام ، کاپیتان تیمهای آبی و قرمز ، عموپورنگ و نقی معمولی باید در اماکنی مانند دانشگاه آزاد و خوابگاههای دانشجویی دخترانه توزیع شود. اگر هم تصاویری در بین الحرمین، صف اول نماز جمعه یا در کنار سخنرانان و مداحان مشهور دارید در مجالس ختم و مساجد و نظائر آن توزیع کنید! ( بی دقتی در این مهم می تواند به قیمت باخت شما در انتخابات تمام شود.)
۶) از معجزه شام و نهار و شیرینی در ایام انتخابات غافل نشوید. با توجه به قرار داشتن انتخابات در زمستان، توزیع آش ، شیرکاکائو و حتی نسکافه در ستادهای شما توصیه می شود ( مخصوصا نسکافه که کلاس کارتان را بالا خواهد برد، اگر فکر می کنید فقط با توزیع آش یا پخش چای و «شیرینی زبان» می شود برنده انتخابات شد، سخت در اشتباهید!) برنده انتخابات کسانی اند که نبض نسل جوان را در دست دارند و آراء آنها را به چنگ می آورند و این نسل ستادهایی را ترجیح می دهند که با «پیتزا» از رای دهندگان پذیرایی می کنند!
۷) از معجزه جنسیت غافل نشوید! دورانی که تبلیغات انتخاباتی کاری مردانه بود گذشته است. الآن زمان سپردن تبلیغات انتخاباتی به دختران جوان و نوجوان است! اگر ستادهای شما محل رفت و آمد و پاتوق دختران شیک و پیک و امروزی نباشد رقابت را باخته و نتیجه را به حریفان واگذار کرده‌اید! اگر درست بجنبید بخشی از آراء جنبش «زن، زندگی، آزادی» را بنام خود زده‌اید!
۸) در تکمیل توصیه‌های بند ۷ لازم است در نطق‌های انتخاباتی دقایقی را هم به حقوق دختران و زنان اختصاص بدهید و از این که آنها می‌توانند لباس خود را انتخاب کنند و به استادیوم بروند، سخن بگویید و به کسانی که می‌خواهند آزادی‌های دختران و زنان ایران را محدود کنند هشدار بدهید که دوران آنها تمام شده و شرط تداوم آزادی‌های زنان آن است که شما به مجلس بروید! در غیر این‌صورت آنها (همان‌ها که مخالف آزادی‌های زنان و دخترانند!) به مجلس راه خواهند یافت و دوباره تیره‌روزی زنان مملکت آغاز خواهد شد. (بهترین مکان انتشار سلفی‌هایی که با زنان سلبریتی انداخته‌اید همین نطق‌هاست!)
۹) پیروز انتخابات کسانی‌اند که رآی بیشتری بدست بیاورند! رای دیگر حلال و حرام ندارد و مهم نیست که از چه راهی و به چه شیوه‌ای بدست آمده باشد! مبادا خودتان را اسیر این محدودیت‌ها کنید که از همین الآن بازنده خواهید بود.
۱۰) در ایام تبلیغات همیشه یک «چفیه مشکی» در کیف یا ماشینتان باشد، چون گاهی وقت‌ها لازم می‌شود! به ستادتان بسپارید تصویر شما در کنار شهدای مشهور را «فتوشاپ» کنند چون ممکن است انتشار آنها برای اثبات انقلابی بودن شما و بستن دهان منتقدین لازم شود. (فقط مراقب باشید عکس الان شما با تصاویر شهدای جنگ فتوشاپ نشود که گند کار در خواهد آمد.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *